Ar jūsų kompanijai reikia svetainės?

Jau pakalbėjom apie tinklaraštį ir facebook puslapį, taigi, būtų negražu nepaliesti ir paskutinės temos – svetainės.

Ir iš karto trumpas mano atsakymas – taip.

Pirmiausiai jums reikia internetinio adreso, kad galėtumėte susikurti keletą pašto dėžučių. UAB Gavno šuniukas gmail atrodo labai nesolidžiai. Asmeninėmis reikmėmis galite naudoti kokią tik norite pašto dėžutę, kokiu tik norite adresu, tačiau verslo paštas turi turėti solidų adresą.

Jeigu nusipirkote adresą ir nukreipėte į Facebook puslapį, tai nėra pati geriausia idėja. Niekas nepakeis įmonės puslapio.

Ar žinojote, jog kai kurių puslapių, žmonės neturintis Facebook vartotojų, negali matyti? (Taip ir neišsiaiškinau, kodėl taip atsitinka).

Niekam to nelinkėčiau, bet Facebook kartais mėgsta pablokuoti puslapius. Taip yra nutikę ir kelioms didelėms užsienio kompanijoms, aišku, vėliau Facebook jų atsiprašė, tačiau ar manote, kad jūs sulauktumėte atsiprašymo? Ką jūs darytumėte, jeigu taip jums atsitiktų? Ir kur dėtųsi jūsų lankytojai?

Jums nereikia turėti kažkokios ypatingos svetainės su daugybe flash. Užteks paprastos, net gi statinės, niekada neatnaujinamos.

Kas turėtų būti jūsų svetainėje?

Kontaktai: telefonas, adresas, žemėlapis, el. pašto adresas, galima pridėti kontaktų formą, tačiau nebūtina.

Apie įmonę. Ką įmonė veikia, kada įkurta, trumpa istorija. Net ir kukli informacija padės jus geriau vertinti Google sistemoje, kas gali privilioti, jums visai netikėtai, ir vieną, kitą klientą.

Nepamirškite pridėti punkto „Karjera“, kai ieškosite darbuotojų, galėsite siųsti nuorodą į šį puslapį arba ja pasidalinti savo Facebook puslapyje ir žinosite kiek žmonių peržiūrėjo jūsų skelbimą (čia su sąlyga, jeigu naudosite Google Analytics ar panašų įrankį).

Jeigu esate kavinė, tai nesigėdykite įdėti meniu. Beje, PDF žiūrėti labai nepatogu, o dinamiškai generuojamus meniu yra labai lengva keisti ir tai užtrunka gerokai mažiau, nei sukurti naują paveikslėlį ar PDF failą, nors reikia investuoti daugiau lėšų į svetainę.

Jeigu esate verslas verslui, tuomet įdėkite įgyvendintų projektų aprašymus bei klientų padėkas. Klientų padėkos su datomis ir pareigomis atrodo žymiai solidžiau nei padėkos nuo kažkokio Petro.

Naujienos ir pranešimai spaudai galimas punktas, tačiau nebūtinas. Jeigu jau dedate punktą „naujienos“, nepamirškite parašyti bent po vieną naujieną per metus. Niekas neatrodo taip blogai kaip punktas, kuris yra visiškai tuščias.

Galiausiai noriu pasakyti: jums greičiausiai visai nereikia tinklaraščio, jūs galite neturėti Facebook puslapio, tačiau net ir labai minimalistinis puslapis yra reikalingas.

Istorijos | Ar jūsų įmonei reikia Facebook puslapio? ->

Brukštelk žinutę

Komentarai(0)