Knyga. Al Ries, Jack Trout - Marketingo karai

Nekenčiu kurioje koks nors dalykas yra lyginamas su karu. Tuomet galvoju, jog autoriai niekada patys nekariavo ir nežino karo žiaurumų. Originalus šios knygos leidimas buvo išspausdintas 1986 metais, švelniai sakant, pavyzdžiai knygoje yra šiek tiek pasenę.

Knygoje tikrai gausu taktinių patarimų, kuriuos būtų galima pritaikyti kare. Didesnė armija visuomet laimi. Gintis yra lengviau nei pulti. Puolimo frontą reikia sumažinti kiek įmanoma labiau. Po sėkmingos atakos reikia priešą persekioti iki galo.

Knyga iliustruota gausiais mūšių iš istorijos pavyzdžiais, tačiau taip pat nepamiršta ir marketingas. Knygoje galima rasti (šiek tiek jau senstelėjusią) situacijos analizę gaivinančių gėrimų, alaus, mėsainių ir kompiuterių rinkose.

Realiai geriausias šios knygos mintis galima rasti kitoje šių autorių knygoje – Pozicionavimas, todėl geriau rinkitės pastarąją, o ne šią.

Mano vertinimas:

– šį knyga skaitosi lengvai ir įdomiai, tačiau praktiškai naudinga jinai buvo maždaug iki Lietuvos nepriklausomybės paskelbimo.

Knygos | Knyga. Al Ries, Jack Trout - Positioning: the battle for your mind ->

Brukštelk žinutę

Komentarai(0)