Knyga. David Ogilvy - reklamos žmogaus išpažintis

 

Kai pirmą kartą pamačiau šią knygą tiesiog pamaniau, kad ją turiu būtinai nusipirkti.

Taip ir padariau.

Knygos įžangoje autorius prisipažysta, jog šią knygą parašė siekdamas prisivilioti daugiau klientų savo įmonei ir tų tikslų pasiekė. Knygos pirmasis leidimas pasirodė 1963 metais, ir žinote ką? Knygai beveik penkiasdešimt metų ir aš galiu pasakyti, jog tai gera knyga.

Knygoje gausu daug praktišku patarimu kaip reiktų kurti arba nekurti reklamos, bendrauti su klientais, kas svarbu reklamos agentūros veikloje.

DIDŽIOSIOMIS RAIDĖMIS PARAŠYTĄ TEKSTĄ daugiau sunkiau skaityti nei mažosiomis. Niekada reklamoje nenaudokite baltų raidžių juodame fone (t.y. atvirškčiai), nes žmonėms taip skaityti sunkiau. Autorius pastebi, jog į tą sakinį kitos reklamos agentūros dažniausiai nekreipia dėmesio. Ogilvy pasisako už reklamą, kuri padeda parduoti daugiau, o ne už tą menišką kūrinį, kuris laimi įvairius apdovanojimus. Jo teigimu dažniausiai meniškos reklamos nepadeda parduoti. Jo teigimu reklama negali padidinti blogo produkto pardavimų, kaip tik priešingai per nelyg aktivi blogo produkto reklama jį sužlugdo visiškai. Šiuos ir kitus teiginius rasite skaitydami knygoje.

Turiu prisipažinti, jog kai keletą šios knygos minčių man jau teko skaityti knygoje - Milijonieriaus patarimai.

Mano vertinimas:

- Rekomenduoju. Tai viena iš geriausiu paskutiniu metu mano skaitytų knygų.

Knygos | Knyga. Brian W. Aldiss - Non-stop ->

Brukštelk žinutę

Komentarai(0)