Knyga. David Abingdon - Nestandartinė rinkodara

Pacituosiu, kas parašyta ant knygos viršelio, nors iki šiol taip niekada nedariau:

"... primygtinai siūlau: patarkite pradedančiajam verslininkui nusipirkti šią knygą ir garantuoju - įsigysite draugą visam gyvenimui!" Dan Pena, verslo patarėjas ir "The Guthrie Group" pirmininkas.

Kodėl pacitavau šituos žodžius? Manyčiau jie pasako viską ką reikia apie šią knygą.

Jeigu ieškote knygos, kurioje daug gražių žodžių, turiu jus nuvilti - ši knyga ne jums. Neatsimenu jokios kitos knygos, kurioje būtų tiek daug praktiškų patarimų.

1) Kuo daugiau reklamoje pateiksite informacijos apie produktą, tuo daugiau parduosite.

2) Nemokamas telefono numeris panaikina priežastį neskambinti jums, jei kam nors kyla klausimų dėl produkto ir padidina pardavimų skaičių.

3) Nuotraukos reklamoje nepadeda parduoti, parduoda žodžiai.

4) Nenaudokite frazių, kurios tinka visų produktų reklamoms.

5) Reklama turi būti teigiama.

6) Kartokite reklamą. Kartojamos reklamos efektyvumas didėja.

7) Neužtenka turėti gerą produktą, labai svarbu turėti gerą įvaizdį. (Šio principo teisingumą pats patikrinau praktiškai)

8) Tyrimai rodo, jog naudojant kelias rinkodaros priemones iš karto, jų efektyvumas didėja.

Tai net nėra 10% patarimų, kuriuos rasite knygoje, nes jų daugiau nei daug.

Ar knyga neturi trūkumų? Turi. Pirmas dalykas į ką reiktų atkreipti dėmesį tai, jog knygos originalas parašytas 2005 metais, taigi šioje knygoje nėra nei vieno žodžio apie tai kas madinga 2009 - socialiniai tinklai. Antras dalykas, tai kai kurių priemonių taikymas Lietuvoje, mano nuomone yra abejotinas, dėl kitokio lietuvių mentaliteto.

Ar knygoje tikrai pasakojama apie nestandartinę rinkodarą? Ne, greičiau apie gerai žinomą, tačiau kartais pamirštamą.

Mano vertinimas:

- Bėkite į knygyną, ar biblioteką tuoj pat. Tai knyga, kurią privalote perskaityti.

Brukštelk žinutę