Man taip neatsitiks

Kaip žmogus susijęs truputėli daugiau su kompiuteriai nei paprasti mirtingieji, visuomet maniau, kad, tokius kaip aš, kompiuterių problemos kažkokiu mistiniu būdu aplenkia. Klydau... Oi kaip aš klydau... Taip sakant, gavau pagal pilną programą.

Jeigu trumpai tai mano kompiuterio kietasis diskas pasiimė neapmokamų atstogų manęs neperspėjęs ir išvažiavo nežinoma kryptimi. Ta prasme numirė. Tiesiog vieną rytą atsikėliau ir pastebėjau, kad ne tik, kad Windows nesikrauna, bet iš viso niekas nevyksta. Tik juodas ekranas.

Ką daryti jeigu jums taip atstiko? Verkti!

Ką aš praradau? Visus savo interneto projektus, kurių dar nebuvau paleidęs... Net neesu tikras iš kur pas mane atsiras noras vėl viską pradėti nuo nulio... Savo 3GB nuotraukų, 2GB MP3 muzikos ir maždaug tiek pat motyvacinės kolekcijos, 1GB darbastalio užsklandų. Keletą knygų recenzijų paruoštų publikavimui, ilgą sąrašą komiksų idėjų... Seniau sekdavau ~200 RSS įvairiausių puslapių, dabar iš jų prisiminiau vos dešimt. Ir daug šlamšto, apie kurio egzistavimą buvau užmiršęs.

Ką daryti, kad taip neatsitiktų? Dabar turbūt skaitytojai susiskirstė į dvi grupes: pirmoji galvoja maždaug tą patį kaip vadinasi šis įrašas, antroji darosi svarbiausių dokumentų kopijas. Keista, tačiau aš nepamiršdavau reguliariai pasidaryti savo svetainių ir duomenų bazių atsargines kopijas, bet niekuomet negalvojau apie savo kompiuterio duomenų atsarginę kopiją iki šio nutikimo... Aišku, čia jau po laiko, bet nuo šiol visus dokumentus saugau Gdocs, o kitus failus talpinu DropBox, dar nenusprendžiau ką naudoti nuotraukoms...

Ką daryti jeigu taip jau atsitiko? Jeigu jums taip atsitiko, tai greičiausiai neskaitytumėte šio įrašo. Aš pasiskolinau laptopą ir parašiau 10 kompanijų el.laiškus su pagalbos prašymu. Visus atsakymus galima suskirstyti į tris grupes. Pirmoji grupė - "atsifutbolintojai", jie pakopina standartinį atsakymą, parodydami, kad turi per daug klientų, jog galėtų padėti jums. Tarp tokių, kurie mano, jog skęstančiųjų gelbėjimas jų pačių reikalas yra ICG. Antroji grupė - "kas kas elektroninis paštas?". Mes kalbama apie verslą, kompiuterių verslą ir jeigu aš atsakymą gaunu po 24 (ar daugiau) valandų... Ką dar galiu pasakyti? Trečioji grupė - "mes pasirengę jums padėti". Į šitą grupę pateko dvi kompanijos, jos atsakė į visą kruvą mano kvailų klausimų ir reaguodavo greitai. Galiausiai pasirinkau tą, kuri pasiūlė pigesnį sprendimą - Matrix. Beje, Matrix man pasiūlė ir duomenų atkūrima, tik kad kaina 500-1500lt.

Kam visą tai pasakoju? Gerbiamieji skaitytojai turiu prašymą: gal galėtumėte pasidalinti patarimais, kaip išvengti tokios situacijos, ką daryti jeigu jinai atsitiko, kokią programinę įranga verta turėti, kokias įdomias svetaines skaitote?

Brukštelk žinutę