Sugražinkime žmones į viešąjį transportą

O man pavyzdžiui labai neparanku mokėti už minutes ir valandas. Aš esu studentas ir mano pagrindinis transportas autobusai bei troleibusai.
Šis pasiūlymas man primena mobiliojo ryšio operatorių pasiūlymus pasirašyti sutartį ir gauti telefoną už nulį litų su milžiniškais tarifais. Tuo tarpu išankstinio mokėjimo mobiliojo ryšio kortelės taiko būtent fiksuotą mokestį lojaliems klientams- tai ežio ledas, pildyk sm ir panašūs mėnesiniai planai.
Galbūt ši mintis visai gera, bet mano galva, galėtų būti taikoma tik vienkartiniams bilietams, bet tai ir gi parodytų įmonės lankstumą - tie kas dažnai važinėja mėnesiniai(trisdešimčiai dienų, o ne nuo 15), o kas rečiau galėtų rinktis mokėjimą už minutes.
Austrijoje mačiau apmokėjimą už stoteles. Ateini prie visą parą dirbančio aparato ir nusiperki čekį su pradžios vieta ir pabaigos vieta. t.y. moki tik už tos atkarpos nuvažiavimą.

Keli pamąstymai. Kiek teko skaityti apie el. bilieto projektą, tai žadama:

1. Kad bus galima bildyti nuo iki. Kaip nepo minėjai nuo 14 iki 14 ar nuo 21 iki 21. Tai turėtų būti ateityje.

2. Bus vienkartiniai VALANDINIAI bilietai. Suprantu, kad geriau po 5 min. skaičiuoti, bet užsienyje daug kur taikoma praktika, kad bilietas galioja 1-2 val. ar pan.

p.s. na taip šiuo metu mėnesinių bilietų kainos manęs netenkina, nes aš sumoku maksimum 80Lt per mėnesį.

o tu nepo pabandyk parasyti i emaila kokiam nors vadovaujanciam zmogui, kuris galetu tokius projektus pradeti :) nes tavo bloga vargu ar jie skaito, o idejas gal bent apsvarstatytu jei turetu galvoje :)

Benami, viskas priklauso nuo to kaip dažnai per dieną, tu važinėji. Kuo dažniau - tuo nuolatinis apsimoka labiau.
Kalbant apie mobilųjų telefonų operatorius - jų Lietuvoje yra per daug, todėl mes vartotojai gaunam labai įvairių gerų pasiūlymų. Kaip manai, kas būtų jeigu analogiška padėtis būtų transportavimo sektoriuje?

vap, pildymas nuo dienos iki dienos super! Valandinis bilietas - nesąmonė. Viena valanda yra tiek kiek tau reikia nuvažiuoti nuo vieno miesto galo iki kito. Ši idėja, kaip aš spėju, pasiteisina ten, kur yra autobusai, tramvajai, metro, kai tau reikia persėsti iš vienos transporto priemonės į kitą. Lietuvoje 95% maršrutų yra be persėdimo.

asdasd, mano tiklaraščio tikrai neskaito rimti žmonės, kurie galėtų priimti tokius sprendimus :) Tiesa pasakius net įsivaizduoju kur tokių žmonių ieškoti :)

NePo, o nepagalvojai, kad įgyvendinus valandinį bilietą po truputį pradės ir maršrutus karpyt? pvz. 53 nevažiuos iki Fabijoniškių, ar koks 19 trūlas nebesuks ratų aplink visą Vilnių. Gal tai su laiku bus.

Be to. valandinis bilietas yra LABAI sąmonė, nes kad ir 95% maršrutų yra tiesioginiai (iš kur statistika? Gal galima), bet jei jis važiuoja 1-2 kartus per valandą aš geriau tą atstumą įveikčiau su persėdimu, tačiau dabar tai man kainuotų 4 Lt vietoj 2.

p.s. nors dabar gyvenu labai patogioje vietoje, kur susisiekimas yra puikus, tačiau tiesioginių maršrutų procentas vis tiek nesiekia 70%, tai nežinau iš kur tu trauki 95%.

Brukštelk žinutę