Knyga. Pat Croce, Bill Lyon - Būk vedlys arba traukis iš kelio

Knygos autorius įkūrė ir sėkmingai pardavė „Sporto fizioterapeutų“ įmonę. Pardavęs įmonę jis neįsivaizdavo ką toliau veiks gyvenime. Tiksliai žinojo, kad nenori sėdėti rankų sudėjęs. Tuomet visai atsitiktinai susitiko pietauti su Filadelfijos 76ers komandos savininku. 

Tuometinis savininkas pasiskundė kaip viskas blogai ir knygos autorius pagalvojo, o kodėl gi ne? Kodėl gi tai negalėtų būti jo nauja veiklos sritis, nors apie krepšinį jis nusimanė nelabai daug. Jis paklausė ar savininkas nesutiktų parduoti klubo, savininkas nesutiko. Kitą dieną knygos autorius paskambino savininkui ir dar sykį paklausė ar neparduotų klubo. Kitą dieną... Po pusės metų knygos autorius turėjo klubą.

Šioje knygoje jis pasakoja savo sėkmės istoriją ir principus kuriuos taikė sukurdamas „Sporto fizioterapeutų“ tinklą bei vesdamas Filadelfijos 76ers iš dugno į lyderių gretas. 

Knyga suskirstyta į septynis skyrius – septynias pagrindines taisykles. Kiekvienas skyrius turi poskyrius – patarimus kaip tas taisykles įgyventi. Čia aš jums pateiksiu dešimt aptarnavimo įsakymų, nes manau jog tai svarbiausia knygos dalis: 

1) Pasisveikinti ir atsisveikinti su kiekvienu.

2) Atsiminti vardus.

3) Klausyti. Klausyti. Klausyti.

4) Mintis dėstyti aiškiai.

5) Būti tvarkingiems, švariems, pasitempusiems.

6) Būti punktualiems ir profesionaliems.

7) Būti teigiamai nusiteikusiems.

8) Sakyti komplimentus.

9) Juoktis.

10) Neatidėlioti!

Kodėl būtent tokios taisyklės ir kaip jų laikytis teks pasiskaityti knygoje.

Mano vertinimas:

– trumpai kalbant, knyga man patiko. 

Ps. Klausimas: ar padarėte viską ką galėjote padaryti?

Brukštelk žinutę

Komentarai(0)