Ar jūsų įmonei reikia Facebook puslapio?

Jeigu jūs prekiaujate knygomis ar karoliais, tai greičiausiai jūsų tikslinė auditorija naudoja Facebook, ir, matyt, niekas šiandien nesiginčys, jog turėdami savo Facebook puslapį galite padidinti pardavimų skaičių. Tačiau ką daryti tuomet, jeigu jūs prekiaujate gesintuvais arba statybiniais šalmais?

Prisipažinsiu, jog mano fantazija šituo klausimu yra labai ribota ir už gesintuvą nieko geriau sugalvoti nesugebėjau.

Gesintuvas - tai toks produktas, kurį gali pirkti ir paprastas mirtingasis, vis dėl to didžioji pajamų dalis ateina iš verslo pirkimų. Ir tai supranta, nes vargu ar koks žmogus sau pirks penkis gesintuvus, tuo tarpu verslas gali jų užsakyti šimtais. Įsivaizduokite, kad autobusų parkui prireikė naujų gesintuvų visoms transporto priemonėms, čia tai būtų pirkinys!

Akivaizdu, jog autobusų parkas nesinaudoja Facebook, tačiau jo direktorius galbūt naudojasi, čia ir kyla mūsų dilema.

Nevyniosiu į vatą – ne kiekvienam verslui reikia Facebook puslapio. Jeigu jūsų produktas yra plataus vartojimo prekės, jeigu jūsų klientai tik žmonės, tai Facebook puslapis jums reikalingas. Tačiau jeigu siauro vartojimo, retai perkamos kaip pavyzdžiui traktoriai, tai jums Facebook puslapio priežiūra kainuos daugiau nei realiai duos naudos.

Turbūt visos leidyklos Lietuvoje turi savo Facebook puslapius, tačiau ar tikrai jie reikalingi? Juk žmonės knygas perka knygynuose (arba internetu) ir tik labai retas žmogus užeis į leidyklą įsigyti knygos pigiau (jei jinai apskritai prekiauja). Daug efektyviau būtų turėti puslapį, kuriame reguliariai būtų atnaujinamos naujienos ir anonsai. Tačiau leidyklos šitą mėgsta pamiršti. Jeigu įrankiai nenaudojami, tai nieko keisto, kad jie neduoda rezultatų. Nesvarbu kiek šakutė turi dantukų tris ar keturis, jeigu ja nesinaudoji.

Jeigu jūsų siūlomas produktas yra verslas verslui, tuomet pagalvokite apie tai, jog daugelis kompanijų blokuoja Facebook ir panašius puslapius savo darbuotojams. Kita vertus reklamos agentūros atveju produktas (ar paslauga) taip pat yra verslas verslui, tačiau Facebook neretai joms yra reklamos platforma, praktiškai darbo įrankis.

Facebook reikia vertinti ne kaip madą ar užgaidą, o kaip marketingo įrankį, tinkamai naudojamas jis gali duoti gerų rezultatų, tačiau naudojamas netinkamai, ne laiku, gali tapti galvos skausmu.

Brukštelk žinutę

Komentarai(0)