Ko galėtume pasimokyti iš Tomo Sojerio?

Kiek iš jūsų žino kas yra Tomas Sojeris? Tai berniukas, pagrindinis Marko Tveno knygos „Tomo Sojerio nuotykiai“ veikėjas. O dabar pakelkite rankas tie, kurie skaitė šią knygą. Tiek tos nuleiskite, vis tiek nematau.

Šią knygą aš skaičiau labai senai ir tuo metu jinai man labai patiko. Tačiau kokia jinai vertinga supratau tik dabar. Kai skaičiau būdamas vaikas kažkaip neužfiksavau tų svarbių momentų ir gražių idėjų. Bet viena knygos istorija visai netikėtai išlindo mano galvoje ir nebeduoda ramybės, gaila, kad kai buvau vaikas man nepaaiškino koks svarbus tas trumpas epizodas.

Netemsiu gumos ir pristatysiu tą epizodą. Tie kurie skaitė greičiausiai prisimins istorija su tvoros dažymu.

Vieną dieną teta liepė Tomui Sojerui nudažyti tvorą, tačiau jis labai nenorėjo. O kas norėtų dirbti saulėtą dieną, kai visi bendraamžiai žaidžia? Vaikas neišsisukinėjo ir neatidėliojo, kaip daugelis iš mūsų mėgsta, jis ėmėsi darbo tuoj pat, dar daugiau berniukas nemėgstamą darbą pavertė žaidimu.

Neužilgo pro šalį ėjo vaikas ir norėjo pasityčioti iš Sojerio, kad jis dirba, kai kiti žaidžia. Tačiau Tomas su dideliu užsidegimu pradėjo pasakoti koks jis yra išskirtinis ir kaip jam pasisekė, kad gali dažyti tvorą. Pro šalį ėjas vaikas išgirdęs Sojerio pasakojimą irgi užsimanė dažyti tvorą, tačiau Tomas „nenorėjo“ taip lengvai atiduoti tokio malonaus reikalo ir už galimybę dažyti tvorą vaikas jam davė obuolį. Neužilgo pro šalį ėjo kitas vaikas, kuris irgi susidomėjo tvoros dažymu. Greitai tvora buvo nudažyta, o Tomas už jos nudažymą prisirinko daug įvairių daiktų.

O dabar klausimas šešių nulių zonoje: ką jūs darote, kai pakliūnate į nemalonią situaciją, kai tenka daryti tai kas jums nepatinka? Daugelis žmonių pradeda skustis. Ir tikrai nereikia stebėtis, jog jie turi šešis nulius sąskaitoje, bet tai nėra milijonas, nes trūksta vieneto priekyje.

Ko galėtume pasimokyti iš Tomo Sojerio? Pirma, nesvarbu į kokią situaciją pakliūtumėte viskas nėra jau taip blogai. Antra, pakeisti sąlygas, kas tokio gero ir unikalaus yra toje situacijoje? Tomas sakė, kad jis yra išskirtinis, kad juo labai pasitiki teta, paskirdama tokį svarbų darbą, kai tuo tarpu VISI kiti vaikai tiesiog žaidė. Jis gyrė jam nepatinkančią situaciją ir čia seka trečia - parduok. Tegul darbus, kurie tau nepatinka, už tave padaro kiti. Na tai kaip jums tokia pamoka vaikystėje? Ech, kad man kas nors būtų pasakęs kaip svarbu elgtis kaip Tomui Sojerui...

Turbūt daugelis iš jūsų yra girdėjęs posakį: Jeigu gyvenimas duoda citriną, tai pardavinėk citrinų sultis. Būtent tas trumpas epizodas ir iliustruoja puikiai šį posakį. Pamąstykite apie tai.

O pabaigai norėčiau papasakoti anekdotą.

Susitinka du draugai ir pirmas klausia antro: „kaip sekasi?“ antras: „Labai puikiai, visai nesenai nusipirkau dramblį“. Pirmas: „Tu ką rimtai?“ antras: „Taip. Labai geras naminis gyvūnas. Vaikai labai patenkinti, nes visą dieną su juo gali žaisti ir žmona džiaugiasi, nes parneša sunkius pirkinius iš parduotuvės“. Pirmas: „Rimtai? Aš irgi noriu. Parduok man.“ antras: „Na nežinau, mes labai prie jo visi pripratom... Na gal už kokius 700 ir parduočiau… Nežinau... “. Pirmas: „Gerai, duosiu tūkstantį“ antras: “Na gerai“.

Po kiek laiko vėl susitinka du draugai. Antras klausia: „Kaip sekasi?“ pirmas: “Tu mane apgavai. Tas dramblys tikra nelaimė. Namą sugriovė, visą kiemą prišiko, vaikai nuolat verkia, žmona skundžiasi ir varo iš namų...“. Antras:“ Su tokiu požiūriu tu dramblio niekam neparduosi.“

Brukštelk žinutę