Informatika: realybė ir vizija
Tinklapį ant operos labai iškraipo. Beje visa švietimo sistema šiektiek kreiva.
Aš tau patarčiau nekovoti su vėjo malūnais ir nepjauti šakos ant kurios pats sėdi. Dėti į krūmus irgi nesiūlau, bet realiai įvertinus, tai kam bus geriau, jei tave išmes? Nebent akcija-atrakcija tavo skaitytojams. O visam likusiam pasauliui nusišikt...
ą. Turbūt nėra tokių studentų, kurie būtų patenkinti savo studijomis, nes visąlaik, kas nors neįtiks. č. Dėl laiko stokos, tai kai pagalvoji kiek laiko ištikro rašai magistrą, tai jo per akis. ę. O dėl dekano, tai manau veltui neini pasikalbėt, nes Targamadzė l suprantingas Dekanas ir gan konstruktyviai dėsto mintis. Jis beje palaikė studentus per tuos rektoriaus skandalus.
a) Visiems įtikti neįmanoma, bet tam nėra ir reikalo. Savaime suprantama, kad idealios sistemos niekada nebus. Bet kuriuo atveju stovėti vietoje irgi negalima. Klausimas kokia sistema yra gera? Ta kur 90 procentų studentų patenkinti, ar ta kur 90 procentų nepatenkinti. Tai taikytina tikrai ne vien KTU. b) Vienas magistrinis darbas kitam magistriniam darbui tikrai nelygus reikalingo paskirti laiko atžvilgiu. Manau laiko tikrai pakanka tiems (jo net per daug), kas dalį "savo" darbų atlieka pasinaudodami draugų pagalba už piniginį atlygį. c) Mintis pamąstymui. Kad ir koks supratingas (dekanas) žmogus būčiau, visada atsiras žmogus, kuris pasakys, kad turėjau asmeninių interesų, kadangi nesenai pretendavau į rektoriaus postą, tai būdamas toliaregiu (suprasti netiesiogiai) juk galėjau palaikyti studentus ar ne? Tiems kas nesupranta galima ir paaiškinti. Be naujai išrinkto KTU rektoriaus Raimundo Šiaučiūno (28 balsai) į KTU rektoriaus postą pretendavo dar du kandidatai – už profesorių Vytautą Ostaševičių balsavo 8 nariai, profesorius Aleksandras Targamadzė sulaukė 15 Senato narių palaikymo. Šaltinis: http://www.delfi.lt/archive/article.php?id=13291296 2007 gegužės mėn 23 d. Mintis ko gero aiški :) Pabaigai. Manau studentai taip pat atsakingi už studijų kokybę ir poveikio priemonių tam tikslui pasiekti taip pat turi. Be pastangų nebūna nieko. O esant pastangoms tik iš vienos pusės situacija irgi vargu ar pagerėtų. Juk nepriversi žmogaus mokytis, bet dėl nesimokymo jį gali pašalinti iš studentų tarpo. Juk nepriversi žmogaus dėstyti kokybiškai, bet gali jį pašalinti iš dėstytojų tarpo (tuo kažkodėl abejoju, nes juk ranka ranką plauna). Žinoma, kokybę nulemia ne vien šie du faktoriai, bet ir finansinis pajėgumas, kuris sąlygoja universitetų aprūpinimą studijų kokybei būtinomis priemonėmis. Pinigų nėra. Nelabai, ko gero, yra jų iš ko ir paimti, tad įveskime visiems studentams privalomą mokestį už aukštąjį mokslą, pakelkime rektoriams atlyginimą du kartus, o "eiliniam profesoriūkščiui" 5-iais procentais. Tada už likusius 2 Lt. nupirkime pieštuką, liniuotę ir trintuką (kitkam juk pinigų ir vėl pritruks). Taip pagerinus studijų kokybę nubrėškime dar ryškesnę arogantiškumo liniją (pasinaudojant pieštuku ir liniuote) tarp studento ir dėstytojo, negu yra dabar ir trinkime trintuku paskutinius sąmoningumo likučius vieni kitiems iš galvų. Dėkoju NePo už pasidalinimą savąja nuomone ir patirtimi. Savo pasisakymu išreiškiu savo nuomonę, nesiekdamas nieko užgauti ar įžeisti, bei vildamasis, kad į pasisakymą bus žvelgiama tolerantiškai.
Anonimui: Vien uz grazu minciu destyma ir bandyma surasti konstruktyvu (kaip Kirkilas sako) sprendima, kuris tenkinut visus jusu peikti negalima :) O jei kas ir peiks - i muzikus siulau nekreipti demesio. Tokios mano mintys. Nepo: teoriskai jei rastu mokeciau taip destyti savo mintis, pasiulyciau labai panasius variantus, bet deja kol kas man zodziu bendrauti sekasi kur kas geriau, ir galiu pasakyti, kad magistro studijos tikrai nedave jokios realios naudos isskyrus tai, kad nebereikia eiti i armija bei magistro ir inzinieriaus laipsni :)