Problemos su vairuotojų kursais
Labai taikliai. O atsakymas į visus klausimus yra paprastas - kažkam tokia situacija labai apsimoka.
Dabartiniai vairavimo egzaminai, tai kažkokių parkavimo supermenų gamykla.
Abejoju ar žmonės keliuose žūsta todėl, kad priparkuoja mašiną tik iš trečio karto.
Žmonės keliuose žūsta, nes nusprendžia greitkelyje šalikėlėje, kirsdamas ištisinę parkuotis. Tuo tarpu kitas gudragalvis nusprendžia važiuoti šalikele, jei jam šauna, kad ten yra vietos lenkimui.
Kai pats mokiausi vairuoti, kas buvo prieš gerus 4-5 metus, regitroje tiktai buvo skelbiama vairavymo mokyklų statistika, kurioje procentaliai nurodyta, kiek atvykusių laikyti egzaminą jį išlaikė iš pirmo karto.
O netureti butu draudziama vairuoti, jei egzamino neislaikai po kokiu 20 vairavimu? Gavai lapa dovanu? Jau uzsiklijavai?
Yr kai kuriuose zodziuose pas tave tiesos, bet nemazai ir sudo prirasei :)
Laukiu posto apie tai kaip tave isdure perkant automobili.
Anksčiau regitra skelbdavo viešai vairavimo mokyklų reitingą. Ten būdavo skaičiukai iš kelių laikiusių kiek išlaikydavo iš pirmo karto. Taip kad gan neblogai padėdavo atsirinkti, deja, dabar visa ta informacija dingo. Net kiek googlinau visos nuorodos nebeveikia. Liūdna.
O laikyti egzaminus galima bet kurioje regitroje. Ne Vilniuje daug trumpesnės eilės, bet užtai Vilniuje lengviausiai išlaikyti vairavimo egzaminą, nes vilnietiškoji mažiausiai iš visų regitrų duoda važinėti po miestą.
Atsakymas į milijono vertą klausimą: kirpėjas teikdamas paslaugą atsakingas už rezultatą, o mokinio sugebėjimai priklauso ne tik nuo mokytojo, bet ir nuo pačio mokinio. Pvz., gavau vokiečių kalbos mokymosi paslaugą, bet nuvykęs į Berlyną supratau, kad negaliu susišnekėti vokiškai, nes neprisimenu žodžių o ir į gramatiką nesigilinau, nors tiksliai prisimenu, kad gramatiką man aiškino mokytojai, ar tikrai mokymo įstaiga bus kalta?
Dėl papildomų važiavimų. Jie būtini, nes laiko yra akivaizdžiai per mažai, kad viską išmokti. Įstatymai nustato privalomą minimumą kiekį valandų praktikai. Kokybiškai ruošianti mokykla turėtų tris ar net keturis kartus daugiau laiko skirti, bet atitinkamai išaugs ir kursų kaina, todėl niekas tokių ilgų ir smarkiai brangių kursų nesirinks.
Asmeniškai man neišlaikymai buvo susiję tiesiogiai su automobiliais, t.y. pripratimu prie konkretaus modelio. Su instruktoriumi laisvai vairuodavau, o per egzaminą vis užgesdavau parkavimo pratimuose, net į miestą neišvažiuodavau. Mat instruktorius turėjo seną automobilį su kieta ir nejautria sankaba, o Regitros automobiliai su labai jautriu sankabos pedalu jautėsi. Per papildomas pamokas paėmiau kitą instruktorių su kitu automobiliu ir išlaikiau.
Tubūt 100% galėčiau pritarti tik dėl vietos.
Aš manau, kad daug ką lemia pačio besimokančiojo sugebėjimas nesimokyti aklai, bei susikoncentruoti lemiamu momentu.
Visiškas grybų karas.
Išlaikiau nuėjęs į egzaminą po 9 važiavimų, iš 1 karto. Taip, po devynių, nes instruktorius išrašė lapelį ir sakė užsirašyk į egzaminą, o paskutinį padarysim prieš pat egzaminą. Pamiršau pasiskambint, teko važiuot laikyt. Regitros mašina važiavo dar geriau, negu instruktoriaus. Ir aplamai koks skirtumas ta mašina. Būtent dėl to ir suteikia progą pavažinėt su šeimos nariais, kad galėtum išbandyt kuo daugiau automobilių. Kai mokau savo draugę vairuoti, specialiai ištraukiu iš kiemo kampo pačią didžiausią geldą su kieta sankaba, kietu stabdžio pedalo ir be vairo stiprintuvo.
Laikiau mocą - po 5 reikalingų važiavimų irgi iš pirmo karto.
Jei kažkam prireikė 29 važiavimų - tai gali kaltint tik save patį, nes arba pasirinko prastą mokyklą, arba per daug laiko, kaip ir sako, gyvena internetuose, ir mažai laiko mokyti rankas ir kojas valdyti kitus mechanizmus. Įstatymiškai reglamentuota yra reikalaujamų važiavimų MINIMALUS kiekis. Lygiai taip pat, kaip su dideliu kledaru gali praeiti automobilio Techninę apžiūrą, nes jis atitinka MINIMALIUS saugumo reikalavimus. Kažkam reikia geresnės mašinos investuoja daugiau pinigų ir laiko. Kažkas visai neturi anei jokios praktikos prie automobilio vairo ir anei jokios praktikos prie kitokių savaeigių mechanizmų valdymo arba eisme (kad ir su dviračiu, važinėjau gatvėmis nuo 14 metų, tad automobilį tereikėjo išmokti valdyti, o ne dar ir dalyvauti eisme) - tenka daugiau pinigėlių sumokėti, jei taip labai norisi išsvajoto vairuotojo pažymėjimo.
Nesijauskit nuskriaustais, jei patys grybai.
Aš pvz norėčiau mokėt programuot, bet žinau, kad sėdėčiau visiškai bukas ir gal net baigęs aukštąjį informatikos, taip ir neišmokčiau. Tektų papildomai mokėti. Nes neturiu praktikos, ir aplamai smegenys ne visai ta linkme veikia. Bet jei tikrai norėčiau - galėčiau, tik reiktų daugiau pastangų ir lėšų.
Sveiki, as siulau isbandyti viena is siu www.KETmokykla.eu arba www.KETtestai.eu
Bandziau pries pat egzamina regitroje, tai klausimai buvo beveik identiski.