Tikroji nuolaidų kortelės vertė
Idomus straipsnis. Patiko.
Galiu sugriauti tą "pirmenybė rinktis jus o ne konkurentą" - mano draugė turi visų PC (Maximos, Iki, Rimi, Norfa) korteles.
Turime ir Ermitažo ir Senukų korteles.
Taip nelieka jokio lojalumo, o kartais jeigu poreikiai sutampa su akcija - nusiperki tikrai reikalingą daiktą pigiau.
Įsigyk visų knygynų korteles. Bet pirk tik tiek, kiek nori, o ne ką siūlo, ignoruok net 50% mažesnes akcijas, kurios taikomos niekam nereikalingoms (todėl ir neišpirktoms) knygoms.
Tokio žodžio neesu nėra. Kaip žmogus skaitantis knygas gali daryti tokią klaidą?
Tokio žodžio neesu nėra. Kaip žmogus skaitantis knygas gali daryti tokią klaidą?
ir sutikčiau ir prieštaraučiau šiam straipsniui.. Tikrai, dabar per daug nuolaidų kortelių apskritai (kas nepaskatina būti lojaliu klientu). Nors iš kitos pusės, skaičiuojantys žmonės gal ir seks akcijas ir pirks akcijinius produktus, nors tai jiems visai ne pakeliui (kalbu apie PC, greito vartojimo prekes)
Galima sakyti, kad žmonės eis į kavinę, kurioje jam jaukiau ir skaniau.., tačiau jei "jėgos" konkuruojančių kavinių yra panašios, bet vienoje dar taikoma nuolaida - tai faktas, kad jautrus kainai rinksis pastarąjį variantą.
Sveiki.
Geri pasvarstymai čia surašyti. Naudingos mintys. Ne vienam apie tai būtų verta pasiskaityti, bent jau dėl žalio supratimo apie kai kurias verslo plonybes.
Ačiū!