Knyga. Daniel Priestley - Oversubscribed

Žinote tą jausmą, kai paimi į rankas knygą ir negali padėti? Nori skaityti toliau, nori žinoti apie ką bus kalbama kitame skyriuje. Man taip pirmą kartą nutiko su verslo kategorijos knyga. Ši knyga yra parašyta fantastiškai. Gaila, kad jinai niekada nebuvo išversta į lietuvių kalbą.

Žemiau pateiksiu įdomiausias, labiausiai užstrigusias mintis iš knygos.

Jeigu yra daugiau pirkėjų, nei pardavėjų, pardavėjai gali kelti kainas. Jeigu daugiau yra pardavėjų nei pirkėjų, pardavėjai turi nuleisti kainas. Tie kas nori parduoti visiems, turi pardavinėti pigiai. Tie kas nori parduoti siauram pirkėjų ratui gali pardavinėti brangiai.

Amerikos aktorių asociaciją turi daugiau nei 160.000 narių, bet tik 3.000 iš jų uždirba daugiau nei minimumą.

Jeigu bandysi konkuruoti rinkoje, tai turėti mažinti kainas, geriau sukurti savo rinką, suburti savo ištikimus fanus ir tuomet galėsi diktuoti savo kainas.

Būti žinomu reiškia, kad žmonės, kurių niekada nesutikai, vietose, kuriose niekada nebuvai, turi emocinį ryšį su tavimi. Kad smegenis sukurtų emocinius ryšius reikia trijų dalykų: laiko, bendravimo ir vietos. Jeigu su kažkuo praleidi daugiau nei 7 valandas, jis iš pažįstamo tampa draugu. Jeigu žmogus su tam tikru prekės ženklu „bendravo“ 11 kartu, yra didelė tikimybė, kad kitą kartą prekę pirks būtent iš to prekės ženklo, nei iš bet kurio kito. Norint sukurti pasitikėjimą žmogumi, reikia jį sutikti 4 skirtingose vietose. Taigi 7-11-4 yra žymių žmonių formulė. Fanai greičiausiai žiūrėjo žvaigždės turinį daugiau nei 7 valandas, tą darė daugiau nei 11 kartų (o ne vienu prisėdimu) ir sekė žvaigždes gyvenimą skirtinguose kanaluose: televizija, spauda, internetas ir t.t.

Norint turėti perteklinį klientų skaičių tą galima pasiekti vienu iš keturių būdų. 1) Inovacija – pasiūlyti kažką originalaus. 2) Santykiai – esant geriems santykiams, klientai neina pas kitus pardavėjus, nepriklausomai nuo kainos. 3) Patogumas – kai esi tinkamoje vietoj, tinkamu laiku ar turi efektyviausią procesą, visuomet turėsi klientų 4) Kaina – jeigu gali būti pelningas parduodamas pigiau nei konkurentai, visuomet laimėsi, nes klientai mėgsta pigius produktus.

Žmonės neperka tai ko jiems reikia, žmonės perka tai ko jie nori.

Jeigu nori išsiskirti iš minios privalai turėti savo filosofiją. Jinai nepatiks visiems ir tai yra gerai, nes taip atskirsi žmones, kurie yra tavo fanai nuo kitų.

Daugelis žmonių nesupranta, kad šiais laikais informacija turi būti nemokama. Mokestis turi būti imamas už pagalbą įgyvendinant, tai ką pasakoja nemoka informacija. Žmonės, kurie neturi pinigų bet kuriuo atveju iš tavęs nepirks. Jeigu informacija būtų mokama, jie tiesiog eitų kitur. Žmonės, kurie turi pinigų, neturi laiko viską daryti patys plius jie nori, kad būtų padaryta gerai. Nemokama informacija yra įrodymas, kad tu esi specialistas.

Šitas minčių kratinys tikrai neperteikia knygos smagumo ir įdomumo.

Mano vertinimas:

– tai yra smagiausia verslo kategorijos knyga, kokią esu skaitęs. Labai stipriai rekomenduoju.

Brukštelk žinutę

Komentarai(0)