Knyga. Seth Godin - Purpurinė karvė
Keista paimti į rankas knyga kietais viršeliai, labai jau ta knyga man primena saldainių dėžutę. Deja, kaip kad mes įpratę su gražiai į pakuotomis saldainių dėžutėmis - nulupi didžiulį į pakavimą ir randi vos pora saldainių – taip ir su šia knyga.
Knygos skyriai trumpi, parašyti paprastais žodžiais, niekaip negaliu atsikratyti įspūdžio, jog skaitau kažkieno blogą. Kita vertus, norit suprasti apie ką autorius kalba, reikia minimalių ekonomikos/vadybos žinių.
Knygoje nuolat minimi įvairus amerikietiškų prekių ženklai, didžioji jų dalis, man nieko nesako. Dažnai sakoma, kad viena ar kita kompanija sukūrė purpurinę karvę, tačiau nepasakoma ką tiksliai jinai padarė, galbūt amerikiečiams tos istorijos žinomos iki gyvo kaulo, bet man tikrai ne, todėl sakyčiau trūksta užbaigtumo. Neesu aš labai patenkintas ir vertimu, šita knyga tikrai buvo skirta Amerikos rinkai ir matyt, ne viskas paprastai išsiverčia.
Knygoje kartojama, kad senoji marketingo sistema mirė - televizijos ir apskritai žiniasklaidos reklama nėra efektyvi. Dabartinis marketingas turi prasidėti, nuo daikto projektavimo.
Autorius, aktyviai siūlo perskaityti keletą kitų knygų, gal šita knyga ir buvo parašyta tam, kad iš reklamuotų kitas?
Ar perskaitęs knyga sužinojau kažką naujo? Išskyrus tai, jog aš pats esu purpurinė karvė, nieko naujo neradau. Nėra taisyklių, kaip sukurti purpurinę karvę, tai kas vieną kartą buvo sėkminga, nebūtinai bus sėkminga kitą kartą. Tiesiog reikia bandyti.
Ir pats svarbiausias klausimas, kur šios knygos purpurinė karvė? Galbūt viršelis, o gal jos autorius – Seth Godin? Na, bent jau turinyje tikrai nieko neradau.
Mano vertinimas:
– jeigu jūs dirbate marketingo srityje tai greičiausia jums vertėtų perskaityti šią knygą, tačiau jeigu jūs esate paprastas žmogus, neverta gaišti savo laiko, galima rasti įdomesnių ir lengviau skaitomų knygų.