Reklama kuri žudo

Ar teko matyti RedBull Fight reklama? Aš kalbu apie reklamą autobusų/troleibusų stotelėse. Šita reklama tikrai žudo. Įsivaizduokit ateini pavargęs po darbo su skaudančia galvą, stovi lauki troleibuso ir staiga kažkoks idiotiškas garsas: benzino pjūklo pjaustomas metalas, kurį bando perrėkti muzikinis centras negalintis pagauti jokios radijo stoties. Sakykit ką norit, bet toks garsas į mano mėgstamų sąrašą tikrai nepateks.

Kai pirmą kartą išgirdau tą triukšmą pagalvojau, kad koks nors visiškas tundra užsidėjo tokią idiotišką skambučio melodiją, bet ne, tas garsas atkakliai kas tam tikrą laiko tarpą kartojosi ir sklido įtartinai iš vienos pusės.

Apžiūrėjęs atidžiau stotelės reklaminį stendą pamačiau ateinantį laidą ir pagaliau supratau iš kur tie garsai atsirandą, bet nepasakyčiau, jog žinojimas mane pradžiugino. Užmetęs akį reklaminį plakatą supratau, jog tas muzikinio centro negalinčio pagauti jokios radijo stoties garsas, greičiausiai turėjo imituoti motociklo variklį...

Na va pagaliau išsiaiškinom apie ką kalbam. Aš nežinau ką mano tos reklamos kūrėjai, bet jie ryškiai važinėja pilkais mersedesais ir niekada nelaukė troleibuso stotelėje. Jeigu jūs manote, kad tai originalu ir labai krūta, tai išsitrinkit galvas. Kitas klausimas ar tai veiksminga? Taip aš atkreipiau dėmesį į reklamą ir žinau kokį renginį reklamuoja, tačiau vis tiek nežinau datos, kada jis įvyks...

Kas nors paaiškinkit man koks tikslas reklamuoti laidą, kurią rodys naktį, vieną kartą? Kažkaip abejoju ar motociklų šou naktį tikslinė auditorija yra bobutes... Aš nesakau, kad troleibusais važinėja tik bobutės, bet kai būsite stotelėje atidžiai apžiūrėkite žmones, kurie laukia: kiek jūsų nuomone susidomėtų motociklais? Taigi, jeigu tokių žmonių skaičius minimalus, tai kokia prasmė mesti didžiules pinigų sumas į balą? (Tik nereikia man pasakoti, kad tai nekainuoja brangiai, nes jei kainuotų 1 litą tai aš pasikabinčiau savo nuotrauką).

Kartais reklamos kūrėjai nutolę nuo žmonių, kuriems jie nori įsiūlyti produktą, nieko nepadarysi...

Vakaras, jūs po darbo einate į troleibuso stotelę. Esate labai pavargęs. Jūsų rankos sunkios, jūsų kojos vos velkasi, jūsų pečius slegia didžiulė našta, jūsų galvą spaudžia milžiniškas slėgis iš visų pusių... Jūs apie nieką negalvojate, tik greičiau norite grįžti namo ir virsti į lovą... Staiga stotelėje kažkas pradeda šlykščiai burgzti... Red Bull. Kai kitą kartą išgirsite garsą, kurio nemėgstate apie ką pagalvosite? Red Bull. Aš neesu tikras ar reklamos užsakovai suprato ką daro tačiau ši reklama man suteikė naujas asociacijas: nuovargis – Red Bull, galvos skausmas – Red Bull, triukšmas grojantis per nervus – Red Bull. Kaip tai atsitiko? Paprastai, stotelėje aš laukiu troleibuso tik po darbo, o kokias emocijas aš išsinešu po darbo?

Esu tikras, jog tokias emocijas nuo šiol Red Bull sukels ne man vienam.

Nuoširdžiai jūsų, vienišas kovotojas už geresnę reklamą.

Ps. Kai aš pasakysiu nuovargis, ką jūs pagalvosite?

Brukštelk žinutę