Knyga. David Meerman Scott - Naujosios rinkodaros ir viešųjų ryšių taisyklės

Žinote ko labiausiai nekenčiu technologinėse knygose? Jos greitai pasensta. Aišku, čia ne taip blogai kaip Bilo atveju... Knyga originalo kalba išleista 2007 metais, lietuvių – 2008, o aš ją skaitau 2009... Knyga pasakoja apie 2004 - 2006 metų internetą ir su tuo susijusius dalykus. 

Taigi ką rasite knygoje? Kas yra interneto dienoraštis, forumas, vikis(po galais tuos sulietuvinimus), virusinė reklama, internetinis spaudos centras, prenumeruojamos vaizdo ir garso transliacijos.... Iš tiesų man pastoviai kliuvo lietuviški vertimai: kas yra serverių sąrašai? Gal konferencijos? Labai juokinga buvo kai kiekvieną kartą šalia RSS skliaustuose buvo pateikiamas tekstas: tikrai paprastas surinkimas...

Knyga iliustruota gausybe pavyzdžių kaip viena ar kita priemonė padėjo kažkokiam žmogui ar kompanijai pasiekti vieną ar kitą tikslą, padidinti pardavimus. Knygoje apstu internetinių nuorodų, deja, jau nevisos veikia.

Knyga parašyta blogo stiliumi. Atrodo, kad autorius bendrauja su skaitytoju, todėl skaitosi lengvai ir maloniai, vis dėl to... Ko jūs tikitės iš blogo? Trumpų įrašų, galimybės paspausti ant nuorodos ir galimybės komentuoti. Kaip galite suprasti, šitų dalykų nėra... Kalbant apie pirmąjį, tai keletą kartų nejučiomis pasižiūrėjau ar jau greitai skyriaus pabaiga...

Nors pasakoja apie internetą ir įvairias su tuo susijusias priemones, be abejonės knygoje nepabėgama nuo rinkodaros. Tai kokios gi tos naujosios taisyklės? Rinkodara – tai daugiau nei tik reklama. Jūs esate tai, ką publikuojate. Žmonės nori nuoširdumo, o ne įmonei palankioje šviesoje pateiktos informacijos. Žmonės nori patys dalyvauti, o ne propagandos.

Knyga man patiko, sužinojau daug naujų dalykų apie rinkodarą (tiesa, tuos dalykus, kuriuos sužinojau turbūt reiktų vadinti senąją rinkodara), tik dabar nežinau, kur juos pritaikyti...

Mano vertinimas

– jeigu jūs esate seno sukirpimo rinkodaros ir viešųjų ryšių specialistas, tuomet jums vertėtų perskaityti šią knygą. O jeigu - jūs kaip aš – gyvenate internete, tuomet rasite ir vertingesnių knygų.

PS. Mane labai nustebino, kad 210 pls. buvo paminėtas Linas Šimonis bei dvi jo svetainės http://www.pozicionavimas.lt ir http://www.positioningstrategy.com/

Brukštelk žinutę

Komentarai(0)