Ateities vairuotojo teisės

Taip konkrečiai ir nesupratau, koks yra tokių teisių privalumas?

> Jeigu automobilis užsivestų tik nuo konkrečių teisių, tai būtų papildomas saugumas nuo automobilio vagystės.

Jau yra tokia apsauga. Pvz., piniginėje ar kišenėje nešiojiesi daviklį, be kurio neužsiveda automobilis. Pvz., išlipai iš mašinos, pribėgo nusikaltėliai, smogė tau į akį, atima raktelius, sėda į automobilį ir nuvažiuoja keliasdešimt metrų ir užgesta automobilis, nes nebegauna signalo iš daviklio. Tai jau seniai įgyvendinta.

Dažnai tenka vairuoti KELIS automobilius, o ne vieną, tad vienos teisės ant kelių automobilių? O jeigu reikia pasiskolinti automobilį, kur nors nuvažiuoti, vis programuoti automobilį, kad priimtų teises? O jeigu gali kada nori kiek nori kartų programuoti automobilį skirtingoms teisėms, tai nelabai patikima apsauga. Pvz., parduos tau automobilį, ateini ryte, o jo nėra, buvęs savininkas sukčius užsivedė ir nuvažiavo.

Nuvažiuoti kilometrai jau ir taip skaičiuojami pačiame automobilyje. Ar vienas žmogus važinės tuo automobiliu, ar penki žmonės, tarša gamtai ar mokesčiai už kilometražą nesikeis.

> CITATA: Ši idėja man kilo, mąstant, jog žmogus, kuris laiko teises stalčiuje apskritai neturėtų jų turėti. Tačiau kaip žinoti, ar žmogus laiko teises stalčiuje ar važinėja?

Gali išlaikyti virėjų kursus, o eiti dirbti statybininku. Gali išmokti lotynų kalba, bet niekada ja nekalbėti. Gali baigti pedagoginį, bet dirbti kurjeriu. Kodėl vairuotojo pažymėjimas turi būti prievolė daryti tai, ko mokeisi?

Kad valstybė pritartų tokioms "protingoms teisėms" turi būti kažkokia akivaizdi nauda, daugiau nei dar vienas prisuktų kilometrų skaičius ar papildoma apsauga užvedimui.

1) Artėja "protingų" automobilių amžius, ateityje galėsim programuoti automobilius kaip norėsim. Tos pačios teisės galės galioti kiekvienam automobiliui arba daug teisių vienam. Jeigu nusipirkai automobilį, tai iš karto persiprogramuoji.

2) Naujai gavę teises žmonės bent jau privalo paženklinti savo automobilį žaliu lapu. Žmonės vairuojantys stalčių yra tokie pat pavojingi kelio dalyviai kaip ir naujokai, tačiau jiems žymėti savo automobilio niekaip nereikia.
Nors suprantu, jog tokie žmonės sukelia avarijų gal kokį vieną procentą.
Virėjų kursus išlaikęs žmogus nėra toks pavojingas, kaip vairuotojas.

Ebay'jui greit pradėtų pardavinėt usb priedą, per kurį virtualiai prisuktum reikiamą km skaičių per metus.

Vagys dabar irgi be raktų užveda auto, užves ir be teisių.

Brukštelk žinutę