Stalo žaidimas. Love letter

Spėkite, kurį stalo žaidimą iš visų aprašytų svetainėje esu žaidęs daugiausiai kartų? Taip, šį. Techniškai, tai kortų žaidimas, ne stalo, bet nelįskim į smulkmenas. Jeigu jūs tikite mano rekomendacijomis, tai privalote ĮSIGYTI šitą žaidimą.

Love letter, rimtai? Aš irgi taip galvojau. Pats niekada nebūčiau pirkęs šito žaidimo, mano laimei, aš jį gavau dovanų. Tai kuo nuostabus šitas žaidimas? Jis paprastas ir trumpas. Žaidimo taisykles lengva paaiškinti naujiems žaidėjams, todėl jie gali greitai įsitraukti į žaidimą.

Žaidimą sudaro iš viso tik šešiolika kortų, iš kurių tik aštuonios yra unikalios, o kitos pasikartojančios.

Žaidimas turi mielą istoriją. Karalius nori ištekinti princesę už kokio nors princo. Tuo tarpu princesė nenori prasidėti su karaliaus parinktais jaunikiais ir nori surasti tikrą meilę. Mes – žaidėjai, turime siųsti meilės laiškus princesei, kad ją suviliotume.

Žaidimas gali būti žaidžiamas dviejų, trijų arba keturių asmenų. Jeigu žaidimas gali būti žaidžiamas dviejų ir daugiau žmonių, paprastai daugiau yra geriau. Aš žaidžiau keturių asmenų žaidimą, todėl negaliu komentuoti ką reiškia žaisti dviejų asmenų žaidimą.

Kortos yra sumaišomos, viršutinė atidedama į šoną. Ši korta gali būti panaudojama tik vienu atveju. Jeigu kaladėje nėra kortų, tačiau priešininkas išmetė princo kortą (apie tai žemiau) ir žaidėjas turi pasikeisti korta kita.

Kiekvienas žaidėjas pasiima po vieną kortą nuo kaladės viršaus. Žaidėjas, kurio yra ėjimas pasiima antrą kortą. Palyginęs kortas žaidėjas vieną kortą išmeta. Kiekviena korta turi su ja susijusį veiksmą, kuris gali padėti laimėti arba pakenkti priešininkams.

Žemiausio lygio korta yra sargybinis, kuris veikia karaliaus naudai. Žaidėjas išmetęs šią kortą spėja, kokią kortą turi kuris nors priešininkas. Jeigu atspėja priešininkas iškrenta iš žaidimo. Gauti sargybinį žaidimo pradžioje nėra naudinga, nes atspėti priešininko kortą yra sunku. Tačiau žaidimo pabaigoje galima pažiūrėti į visas išmestas kortas ir atspėti žaidėjo kortą. Jeigu žaidimo pabaigoje lieka tik du žaidėjai, tai lieka tik dvi nežinomos kortos: ta kur priešininko rankoje ir ta kur buvo atidėta žaidimo pradžioje. Kaladėje yra net penki sargybiniai.

Dvejetu pažymėtas kunigas leidžia pažiūrėti priešininko kortą. Jis naudinga derinyje su sargybiniu.

Trejetu pažymėtas bajoras leidžia dviem žaidėjams (tam, kuris išmetė bajorą ir jo pasirinktam priešininkui) pasilyginti kortas. Tas kuris turi žemesnę kortą baigia žaidimą. Jeigu kortos vienodos abu žaidimą tęsia.

Ketvertu pažymėta tarnaitė apsaugo žaidėją, nuo priešininkų išpuolių iki kito žaidėjo ėjimo.

Penketu pažymėtas princas yra pokštininkas ir liepia priešininkui išmesti turimą kortą ir pasiimti naują nuo kaladės viršaus.

Šešetu pažymėtas karalius liepia žaidėjui ir jo pasirinktam priešininkui apsikeisti kortomis. Blogiausias derinys, jeigu gauni karalių ir princesę.

Septynetu pažymėta grafaitė yra keisčiausia korta. Jeigu gaunate kortas pažymėtas penketu arba šešetu, jūs privalote išmesti šitą kortą. Jeigu taip padarote, priešininkams gali būti labai lengva atspėti ką jūs turite. Kita vertus, jūs galite blefuoti ir išmesti grafaitę, kad suklaidintumėte priešininkus.

Aukščiausia korta yra princesė, jeigu išmetate šitą kortą – pralaimite žaidimą.

Jeigu žaidimo pabaigoje lieka daugiau nei vienas žaidėjas (pakankamai dažnai lieka du iš keturių), visi žaidėjai turi atversti savo kortas ir turintis didžiausią kortą laimi partiją.

Šį žaidimą galima būtų pavadinti vaikišku pokeriu, kadangi jame reikia blefuoti ir neišsiduodi kokią kortą slepi rankoje. Tai labai smagus žaidimas, nes kompanija vietoj to, kad priimtų rimtai, stengiasi juokauti ir klaidinti žmones apie tai kokias kortas turi. Šis žaidimas gali nepatikti tik patiems rimčiausiems ir nuobodžiausiems žmonėms.

Žaidimo trukmė: 15-45 min.

Žaidėjų skaičius: 2-4.

Žaidimo kalba: taisyklės lietuvių kalba.

Žaidimo kategorija: Spėjimas – sėkmė.

Brukštelk žinutę

Komentarai(0)