Stalo žaidimas. Room 25

Paprastai apie žaidimus nerašau vos po vienos žaidimų dienos, bet manau, jog šitam žaidimui galiu padaryti išimtį. Tai labiausiai susiję su žaidimo trukme.

Šis žaidimas buvo įkvėptas filmų Cube bei Running man, jeigu esate matę nors vieną iš šių filmų, tai padės susiformuoti šiokią tokią nuomonę apie žaidimą.

Kaip sako pavadinimas, žaidimas žaidžiamas ant atsitiktinai sudėliotų dvidešimt penkių kortelių (kambarių). Viena iš kortelių – centrinis kambarys visuomet yra centre ir visuomet atversta. Žaidėjai būtent čia pradeda žaidimą.

Tai yra mano antrasis žaidimas skirtas šešiems žaidėjams. Kiekvienas žaidėjas gauna kortelę/lentą su savo žaidėju. Kortelė turi visų įmanomų kambarių paaiškinimą, todėl nebūtina įsiminti koks kambarys ką reiškia. Kiekvienas žaidėjas taip pat gauna „atminimo“ žetoną, savo žaidėjo figurėlę, ėjimo žymeklį bei keturis veiksmų žetonus.

Žaidėjai gali vaikščioti tik horizontaliai ir vertikaliai, niekada – įstrižai. Prieš pradėdami žaidimą žaidėjai gali pasižiūrėti vieną kortelę liečiančią centrinį kambarį. Tuomet visi žaidėjai turi už programuoti savo veiksmus. Yra įmanomi keturi veiksmai: žvilgtelėti į užvertą kortelę, eiti į kitą kambarį, įstumti žaidėją į kitą kambarį, perstumti visą kambarių liniją. Žaidėjas gali pasirinkti: nori kitą ėjimą atlikti du ar vieną veiksmus. Kokie veiksmai bus atliekami slepiama nuo kitų žaidėjų.

Kai visi žaidėjai užprogramuoja savo veiksmus, pirmasis žaidėjas atverčia savo pirmo veiksmo žetoną ir jį įvykdo, tuomet antras žaidėjas padaro tą patį. Žaidėjas privalo įvykdyti veiksmą, net jeigu jis žalingas. Praėjus pirmam ratui, tas pats atliekama ir su antru veiksmu: pirmas žaidėjas atverčia savo antro veiksmo žetoną bei jį įvykdo ir t.t.

Keletas pastabų apie veiksmų žetonus. Esant centriniame kambaryje negalima įstumti kito žaidėjo į kitą kambarį. Jeigu žaidėjas yra vienas kambaryje, veiksmas „įstumti kitą žaidėją į kitą kambarį“ negali būti įvykdytas ir būna tiesiog iššvaistytas. Jeigu žaidėjo veiksmas yra pažiūrėti į užverstą kambarį, tačiau visi gretimi kambariai jau yra atversti, šis veiksmas taip pat yra iššvaistomas.

Šis žaidimas turi įdomų laiko mechanizmą. Atlikus visus vieno rato veiksmus pirmas žaidėjas perkeliamas į galą ir taip laikas artėja prie nulio. Kaliniai privalo pabėgti iki žaidimo pabaigos.

Kiekvienas žaidėjas turi po vieną atminimo žetoną, kurį galima padėti ant užversto kambario savo ėjimo metu. Žetoną galima atgauti tik, kai kas nors nueina į tą kambarį. Kodėl/kaip naudoti žetoną? Turbūt geriausia žetoną dėti ant labai pavojingo kambario, į kurį nenorėtumėte užeiti. Matot, kadangi yra veiksmas „perstumti kambarių liniją“, tai kambariai labai susimaišo ir galima tikrai pasiklysti kur tas pavojingas kambarys dingo.

Žaidimas turi penkis skirtingus režimus: solo, bendradarbiavimo, įtarimo, komandų ir varžybų. Solo yra skirtas vienam žaidėjui, nesu žaidęs ir artimiausiu metu neplanuoju.

Varžybų rėžimas yra skirtas dviem-trim žaidėjams, kol kas neteko išbandyti. Man įdomiausiai atrodo komandų rėžimas, skirtas keturiems – šešiems žaidėjams, deja, kol kas irgi neteko išbandyti.

Bendradarbiavimo žaidimas, skirtas dviem – šešiems žaidėjams, man pasirodė nuobodus. Esant dideliam žaidėjų skaičiui, mes gana greitai aptikome išėjimo kortelę ir pabėgome iš labirinto. Žaidimo metu negalima sakyti kokį kambarį pamatei savo „žvigtelėjimo“ metu, tačiau galima pasakyti kambario spalvą, kas tikrai pagreitina žaidimą.

Įtarimo režime, skirtame keturiems – šešiems žaidėjams, žaidėjai ištraukia savo roles. Yra keturios kalinių ir dvi prižiūrėtojų rolės. Prižiūrėtojai laimi, jeigu nužudo du kalinius arba jeigu kaliniai nespėja pabėgti iki laiko pabaigos. Kaliniai laimi, jeigu spėja pabėgti. Žaidimas yra įdomus, jeigu prižiūrėtojai aktyviai stengiasi sutrukdyti pabėgti. Deja, jeigu žaidėjas žusta per pirmą ar antrą ėjimą, tuomet jam reikia laukti iki žaidimo pabaigos. Todėl prižiūrėtojai gali bijoti, žudyti kolegą, nenorėdami pasmerkti jo laukimui. Esant pasyviems prižiūrėtojams žaidimas yra tikrai nuobodus.

Didžiausias žaidimo trūkumas yra dėžė. Visų žaidimų dėžės būna didelės, bet ant šito žaidimo pikta ypatingai, todėl kad jis išnaudoja gal tik 10% savo dėžės, o tokio dydžio dėžės į bet kurią kuprinę neįsidėsi.

Svarbu pastebėti, jog aš turiu būtent Room 25, tačiau parduotuvėse taip pat galite pamatyti Room 25 season 2. Antrame sezone yra du papildomi veikėjai, taip pat yra papildomas specialus veiksmas kiekvienam veikėjui. Aš nesu tikras, nes internete sunku surasti informaciją apie šį žaidimą, bet rodos reikia turėti originalų žaidimą prieš perkant antrą sezoną.

Žaidimas iš karto yra pateikiamas net šešiomis kalbomis. Pirmos dvi yra aiškios: anglų ir ispanų. Dar dvi mano spėjimu yra prancūzų ir graikų, bet galiu klysti, o paskutinės dvi yra hieroglifai, greičiausiai bus kiniečių ir japonų.

Pasakysiu atvirai, aš nerekomenduoju jums įsigyti šito žaidimo. Kodėl? Tarkime žaidėjas iškrito iš žaidimo pirmo ėjimo metu (taip įmanoma), ką jam veikti? Eiti namo? Sėdėti su telefonu kampe, kol jūs baigsite žaidimą?

Žaidimo trukmė: 30-60 min.

Žaidėjų skaičius: 1-6.

Žaidimo kalba: Anglų, ispanų ir dar keturios.

Žaidimo kategorija: Sėkmė – labirintas - tyrinėjimas.

Brukštelk žinutę