Stalo žaidimas. Thunder Road: Vendetta

Restoration Games yra labai unikali žaidimų kompanija. Jie nekuria naujų žaidimų. Jie paima senus žaidimus ir pritaiko juos moderniam pasauliui. Ir jie yra labai sėkmingi tą darydami.

Kai pirmą kartą atsidariau šito žaidimo dėžę pagalvojau: atrodo kaip labai pigus žaidimas. To priežastis yra plastikinės žaidimo mašinėlės, kurios atrodo lyg galėtum nusipirkti kilogramą už vieną centą Kinijoje. Man patinka, kai komponentai būna mediniai. Taip, suprantu, kad medinė mašinėlė neturės visų įmantrių ornamentų ir iš viso, norint suprasti, kad tai mašinėlė reikia žiūrėti teisingu kampu, bet medis, atrodo malonu. Beje, plastikas nebūtinai turi atrodyti pigus, pavyzdžiui Pandemic permatomi kubeliai atrodo labai smagiai.

Jeigu jau pradėjau nuo blogų dalykų, leiskit paminėti dar keletą. Nestandartinis dėžės dydis. Aš suprantu, kad dėžės dydis yra toks kaip žaidimo lentos, bet vis tiek tai manęs neguodžia.

Žaidimas nėra sudėtingas, bet taisyklių knygutė nepadeda jo išmokti, sakyčiau, kad taisyklių knygutė aktyviai trukdo. Negana to nėra jokių paruoštukų žaidėjams. Žaidimo metu riti kauliukus ir kauliukai vaizduoja tam tikrus simbolius, žaidimo lenta vaizduoja tam tikrus simbolius, žetonai ant žaidimo lentos vaizduoja tam tikrus simbolius. Visi tie simboliai yra paaiškinti skirtinguose taisyklių knygutės puslapiuose. Jeigu visi simboliai būtų paaiškinti paskutiniame taisyklių knygutės puslapyje, tai jau būtų geriau, nei yra dabar… Žaidimas stengiasi, kad jūs nenorėtumėte žaisti.

Tai kaip žaisti šį žaidimą?

Kiekvienas žaidėjas turi tris mašinas: didelę, vidutinę ir mažą. Visi žaidėjai vienu metu rita keturis savo kauliukus. Tuomet iš eilės po vieną, pasirenka mašiną, kuria nori judėti ir turi pajudėti tiksliai tiek kiek kauliukas rodo taškų. Kartojam tą tris kartus, tuomet perritam kauliukus ir tai yra žaidimas. Aš, aišku, praleidau labai daug momentų, bet žaidimo esmė tokia.

Kaip laimėti žaidimą? Kai vienas žaidėjas iškrenta iš žaidimo, tuomet sekantis kelias tampa paskutiniu ir pirmas kirtęs finišo liniją laimi žaidimą. Ar aš pasakiau sekantis kelias? Taip, žaidimas ateina su 5 dvipusėmis lentomis, kurios išdėliojamos atsitiktinai, todėl kiekviena lenktynių trasa bus vis kitokia. Žaidimo metu, bet kuriuo momentu ant stalo būna tik trys lentos. Kai vienas žaidėjas nuvažiuoja nuo trečios lentos, pirma yra pašalinama. Visi automobiliai, kurie buvo ant tos lentos taip pat pašalinami iš žaidimo. Aišku, tai ne vienintelis būdas prarasti automobilį, ant kelių yra pavojingos zonos. Kartais tai gali būti tiesiog purvas, o kartais tai gali būti tepalų bala, kuri išmes jūsų automobilį už trasos ribų. Aišku, jūs galite būti atsargus žaidėjas ir nevažiuoti ant pavojingų ruožų, bet kiti žaidėjai gali jus tyčia ar netyčia į tuos ruožus įstumti. Šitas žaidimas bando atkurti bulių kautynių, Super Mario Cart ar Death race patirtį. Ir nepaminėjau svarbiausio dalyko: taip, jūs galite šaudyti į priešininkų automobilius. Ir, jeigu galite šauti, jūsų klausimas turėtų būti ne: ar verta, o į kurį priešininką?

Kaip minėjau aukščiau, kiekvienas žaidėjas turi tris automobilius. Koks skirtumas tarp jų? Didelis automobilis labai tinkamas trankytis į priešininkus, bet jį labai lengva pašauti. Mažas automobilis nėra tinkamas trankytis, bet jį labai sunku pašauti. Realiai yra tik vienas būdas laimėti – mažas automobilis turi spausti gazas-dugnas ir tikėtis sėkmės.

Pakalbėkime apie sėkmę žaidime. Yra tik trys dalykai žaidime, kurie nėra sėkmė. Jūsų pasirinkimas su kuriuo automobiliu važiuosite. Jūsų pasirinkimas kauliuko tam automobiliui. Jūsų pasirinkimas, kuriuo keliu važiuosite. Visą kitą yra sėkmė.

Pirmiausiai jūs ritate kauliukus. Tai yra sėkmė. Nėra jokio būdo pakeisti kauliukų reikšmių. Jeigu išritote keturis vienetus. Nepasisekė. Jūs galite pasirinkti geriausią kelią iš blogiausių, bet trasos lenta yra irgi sėkmė, nes parenkama aklai. Jūs galite šauti, bet šūvis yra kauliuko ritimas, kas yra sėkmė. Jūs galite trenktis į kitą automobilį ir tai taip pat yra kauliukų ritimas. Jūs galite nuvažiuoti idealiai, bet kitas žaidėjas gali trenktis ar šauti į jus. Jūs negalite niekaip apsiginti tik stebėti kaip tai vyksta.

Priklausomybė nuo kalbos? Realiai viskas yra žaidime simboliai, taigi, jeigu vienas žmogus moka anglų kalbą, tai neturėtų būti problemos žaisti. Po dviejų trijų partijų visi mintinai išmoks tuos simbolius ir net nereikės žiūrėti taisyklių knygutės.

Ar žaidimas yra smagus? Tai priklauso nuo žmonių. Man – ne. Įsivaizduokite situaciją. Antanas trenkėsi į Petrą. Petro automobilis nuskrido ir trenkėsi į Oną. Onos automobilis nuskrido ir trenkėsi į Beną. Onos automobilis atšoko ir vėl trenkėsi į Petrą. Petro automobilis nuskrido ir trenkėsi į Antaną. Antano automobilis nuskrido į startinę savo poziciją. Jeigu tai būti Fast and Furious. Tai būtų epinė scena su automobilių daužymais ir sprogimais. Bet tai yra stalo žaidimas. Jūs sugaišote daug laiko, kol atlikote visus veiksmus ir galiausiai niekas nepasikeitė. Aš neturiu fantazijos savo galvoje, kad įsivaizduoti tą epinę sceną. Galbūt jūs turite? Galbūt aš per senas tokiems žaidimams ir jį reikia duoti 15-metų berniukams?

Tai gali būti pats smagiausias žaidimas jums. Jeigu jums patinka chaosas, sėkmė. Jeigu jums patinka vakarėlių žaidimai. Jeigu jūs nemėgstate strateginių žaidimų, kur reikia ilgai galvoti apie savo ėjimus. Tai žaidimas jums.

Kai aš galvoju apie šitą žaidimą, aš įsivaizduoju grupę berniukų, kad jie tik ką pažiūrėjo Mad Max ir nori dabar tai atkurti žaidime. Tai yra geras žaidimas, bet jis yra ne man.

Žaidimo trukmė: 60-90min.

Žaidėjų skaičius: 2-4 (rekomenduoju).

Sudėtingumas: 1.96 (lengvas).

Sukūrimo metai: 2023

Žaidimo kalba: anglų.

Žaidimo kategorija: lenktynės, avarijos, chaosas, sėkmė.

Brukštelk žinutę

Komentarai(0)