Stalo žaidimas. Wandering towers
Ant žaidimo dėžutės parašyta, kad šis žaidimas yra tinkamas vaikams nuo 10 metų. Ar 7 metų vaikas nemokės suskaičiuoti iki 6 du kartus? Tai yra žaidimas vaikams: labai paprastos taisyklės ir labai didelis sėkmės elementas.
Žaidimo tema: jūs turite grupę burtininkų nusiųsti į mokyklą ir pakeliui užpildyti butelius magija.
Taisyklės labai paprastos. Kiekvienas žaidėjas turi 3 kortas ir savo ėjimo metu turi panaudoti dvi. Kortos leidžia pajudinti bokštus (Žaidimo pavadinimas lietuvių kalba – klajojantys bokštai) arba burtininkus. Jūs turite nueiti tiksliai tiek kiek rodo skaičiukas ant kortos. Yra keletas niuansų ir specialios galios, bet tai ką pasakiau yra žaidimo esmė.
Sukonstruoti bokštus yra biški kančia, bet tas daroma tik vieną kartą, todėl neturėtų būti didelė problema. Kita vertus žaidimas tikrai atrodo fantastiškai iš šono. Iliustracijos, piešimo stilius yra nuostabūs. Žaidimo įdėklas yra labai paprastas – tiesiog keletas kartoninių juostu, bet šitam žaidimui tinka idealiai.
Žaidimas yra labai chaotiškas ir net gi, sakyčiau, nedraugiškas. Norint užpildyti savo butelius magija, reikia uždengti burtininkus bokštais. Nesvarbu: kiek burtininkų uždengsi, nesvarbu: uždengsi savo ar svetimus, vis tiek magija pripildysi tik vieną butelį. Šitame žaidime man asmeniškai tas nedraugiškumas nesijaučia. Dažniausiai žmonės nesitaiko specialiai į tave, o taikosi į artimiausią atidengtą burtininką.
Burtininkų uždenginėjimas sudaro dar vieną žaidimo aspektą – atmintis. Norint išlaisvinti savo burtininką, reikia atsiminti po kuriuo bokštu jis slepiasi, o bokštai gali judėti su visa grupe. Vaikai paprastai turi geresnę atminti nei suaugusieji, todėl jie turi pranašumą šitame žaidime.
Kalbos žaidime nėra ant jokių komponentų, o taisyklių knygutė yra tikrai plona.
Sėkmės įtaką žaidimui yra beprotiškai didelė. Pavyzdžiui vienoje partijoje, kurią žaidžiau buvo situacija, kur aš laimiu žaidimą, jeigu išritu 4. Aš išritau ir laimėjau. Būčiau neišritęs, žaidimas dar būtų trukęs bent 15min. ir neaišku, kas būtų laimėjęs.
Kortos, kurias gauni žaidime, yra sėkmė. Gali būti, kad reikia kortų judinančių bokštus, o gausi kortas tik su burtininkais. Kortos turi skaičius ir turi paeiti būtent tiek kiek parašyta, nedaugiau ir nemažiau. Kai kurios kortos turi kauliukų simbolius, kas reiškia, kad turi eiti tiek kiek išrisi ant kauliuko ir tai yra beprotiška sėkmė. Pavyzdžiui viename žaidime aš turėjau kortą, kuri leido risti kauliuką tris kartus, norėjau išristi 5, nepavyko.
Galios suteikia taktinį elementą visam chaosui ir duoda šiek tiek kontrolės. Aš siūlyčiau kiekvieną žaidimą žaisti bent su 3-4 galiom. Visos galios yra gan paprastos ir vaikai turėtų jas kaip pat perprasti išskyrus galią pavadinimu „piggyback“, norit perprasti šitą galią reikės bent keleto panaudojimų.
Kai pirmą kartą išgirdau žaidimo idėją, tai pagalvojau, kad tai turėtų būti nuostabiai, fantastiškai chaotiškas žaidimas. Deja, realybėje šis žaidimas tik chaotiškas ir smagumo faktoriaus man trūksta. Didžiausias žaidimo trūkumas sakyčiau, kad yra tik vienas būdas teisingai žaisti žaidimą. Pirmiausiai turi užpildyti visus butelius magija, o tik po to siųsti savo burtininkus į mokyklą. Jeigu bandysi užpildyti butelius, po to kai jau tavo burtininkai pasiekė mokyklą, tai svyruos tarp labai sunku ir neįmanoma. Dėl didelio sėkmės faktoriaus, žaidimo rezultatai bus visuomet skirtingi, net jeigu visi žaidėjai žais viena ir ta pačia strategija.
Šito žaidimo aš nerekomenduosiu jums, bet jeigu turite vaikų (~10 metų), šis žaidimas jiems turėtų būti pats tas.
Žaidimo trukmė: 30-60min.
Žaidėjų skaičius: 1-6 (rekomenduoju 4-5).
Sudėtingumas: 1.62 (lengvas).
Sukūrimo metai: 2022
Žaidimo kalba: anglų.
Žaidimo kategorija: atmintis, kauliukas, judėjimas, sėkmė.