Stalo žaidimas. The Prodigals Club

Sakinys, kuriuo nenoriu pradėti nei vieno stalo žaidimo apžvalgos yra: taisyklių knygutė yra šlamštas. Tai yra viena iš blogiausių taisyklių knygučių kokias aš esu matęs. Jeigu esate patyręs žaidėjas, tai nesukels jums rimtesnių problemų (nes jūs esate įpratę žiūrėti taisyklių video), bet jeigu esate naujokas, apeikite šitą žaidimą iš toli.

Gerai, pakalbėjom apie didžiausią žaidimo problemą, pakalbėkime apie patį žaidimą.

Prodigals Club yra žaidimo Last Will tęsinys. Tai nereiškia, kad jums reikia būti žaidus ar apskritai girdėjus apie Last Will žaidimą. Prodigals Club yra visiškai nepriklausomas žaidimas tame pačiame pasaulyje. Yra net gi būdas kaip Prodigals Club ir Last Will žaidimus apjungti į vieną, bet, jeigu sąžiningai, nežinau, kodėl žmogus būdas sveiko proto norėtų tą daryti.

Last Will žaidime man labai patiko jo grafinė išvaizda ir visos kortų iliustracijos. Nors žaidimas vyksta tame pačiame pasaulyje, deja, to malonaus estetinio jausmo šiuo atveju aš nejaučiu. Last Will žaidime man labai nepatiko, kad reikia kiekvieno ėjimo metu daryti pasirinkimą, kuris eilėje nori būti, nuo to priklausė kiek kortų bei ėjimų gausi. Šitame žaidime ta mechanika yra pakeista.

Last Will žaidimas buvo labai stiprus tematiškai, Prodigals Club, sakyčiau, yra grynai mechaninis žaidimas. Last Will žaidime reikėjo prarasti visus pinigus. Šitame žaidime reikia pralaimėti rinkimus, prarasti visus draugus bei prarasti visus daiktus. Tiesa, žaidimas rekomenduoja žaisti tik su dviem pasirinkimais vienu metu, o ne trim ir tam yra rimta priežastis. Bet užteks tų palyginimų.

Prodigals Club žaidimą galima padalinti į dvi dalis. Pirmoji yra įdarbinimas. Jūs siunčiame į miestą savo pasiuntinukus, tam kad surinktų jums daug kortų. Ne visi veiksmai yra susiję su kortomis, bet dažniausiai geriausias veiksmas yra pasiimti visą rinkinį kortų. Antroje dalyje, iš eilės žaidėjai žais savo surinktas kortas. Rankoje galima pasilikti tik keturias kortas, bet teoriškai galima susirinkti apie dešimt vieno raundo metu, taigi, jas tikrai reikia išžaisti. Žaidimas baigiasi po penkių raundų arba kai kas nors bent vienoje kategorijoje pasiekia nulį ar mažiau. Šitoje vietoje labai svarbu suprasti taškų skaičiavimo sistemą. Kiekvieno žaidėjo galutinis taškų skaičius yra lygus didžiausiam jo rezultatui iš žaidžiamų dalykų. Tarkime, kad rinkimų lentoje turite 4 balsus, o draugų rate jūsų rezultatas yra 8, vadinasi jūsų galutinis rezultatas yra 8. Visi žaidėjai pasižiūri savo rezultatus ir žaidėjas su mažiausiu rezultatu laimi žaidimą. Taigi, užbaigti žaidimą ketvirto raundo metu tikrai yra nesunku, net gi būtų įmanoma užbaigti trečio, bet jeigu kažkas labai žemai vienoje lentoje, reiškia, kad kiti rezultatai yra aukštai ir todėl žaidėjas, kuris gali užbaigti žaidimą greičiau jo nelaimės. Norint pasiekti gerą balansą, sakyčiau, kad žaisti penkis raundus yra neišvengiama.

Kiekvienas dalykas duoda savo mini žaidimą. Rinkimų lenta duoda žalius kvadratukus, kuriuos reikia dėlioti, kad sutaptų simboliai. Jeigu simboliai sutampa, tai su tais simboliais galima aktyvuoti kortas. Jeigu sudedi didesnį kvadratą gauni bonus du veiksmus. Man nuoširdžiai nepatinka šitas žaidimas. Nors jeigu geri simboliai krenta, tai gali padėti ne tik su rinkimais, bet ir su kitomis lentomis.

Draugų taškų lentą sudaro trys taškų skaičiavimo trasos ir keturi žmonės. Kiekvieno raundo gale bobulė bandys pagerinti tavo reitingą, todėl reikia manipuliuoti draugais, kad jie pereitų iš vienos taškų skaičiavimo trasos į kitą, kad bobutė negalėtų jų įtakoti. Šitas galvosūkis tikrai įdomesnis nei rinkimų kvadratukai, bet negaliu pasakyti, kad jis mane žavi.

Turtai yra išreiškiami per specialus šešis žetonus, kuriuos žaidėjas gauna žaidimo pradžioje. Tai yra: namas, arklys, virėjas, paveikslai, karieta, jachta. Žaidimo metu galima juos išmainyti į pigesnius daiktus arba parduoti ir po to mėginti atsikratyti pinigų. Iš visų mini žaidimų šitas mane žavi labiausiai. Nežinau kodėl. Galbūt dėl to, kad turimus daiktus reprezentuoja žetonai, o ne taškų trasa?

Žaidimas turi MILŽINIŠKĄ pirmo žaidėjo pranašumą. Prieš pradedant žaidimą pirmas žaidėjas turi pasiimti baudą, bet kitame raunde baudos pasiimti nereikia ir jeigu niekas nesikėsina į pirmą vietą, tai galima sakyti, kad atiduoda pergalę ant padėklo.

Raundo pradžioje yra tiek daug pasirinkimų ir sunku apsispręsti ko nori labiausiai, raundo gale yra likę vos kelios įdarbinimo vietos ir visos jos šiaip sau, todėl bandai rinktis atvirkščiai: bandydamas atmesti dalykus, kurių labiausiai nereikia.

Pirmuose raunduose ėjimai sąlyginiai greiti, nes nežinai kas bus toliau, tačiau paskutiniuose kiekvienas žaidėjas bando min-max apskaičiuoti optimaliausią rezultatą, todėl paskutinis raundas užtrunka turbūt ilgiau nei du pirmi raundai.

Žaisti du dviem lentomis ir balansuoti du dalykus nėra sunku. Žaidimas yra gana greitas ir turbūt net gi žaisčiau su penkiais žaidėjais. Žaisti su visomis trimis lentomis yra beprotnamis. Nežaisčiau daugiau nei su trimis žaidėjais ir tie žaidėjai turėtų būti tikrai patyrę sudėtingų žaidimų specialistai.

Tai yra žaidimas, kuriam reikia daugiausiai pasiruošimo laiko šiuo metu mano kolekcijoje. Matote kiekvienai lentai reikia išdėlioti po dviejų tipų kortas: baltomis ir juodomis nugarėlėmis. Tos kortos yra dviejų lygių, kitaip sakant, reikia išmaišyti keturias kortų krūveles. Plus taip pat reikia sudėlioti/išmaišyti žetonus kiekvienos lentos mini žaidimui, padauginkite tai iš lentų naudojamų žaidime skaičiaus, žaidžiant su trimis lentomis pasiruošimas gali laisvai užtrukti pusvalandį.

Komponentų kokybė. Iš pirmo žvilgsnio kokybė nėra bloga, bet kai sudedi visas lentas ant stalo pastebi, kad jos yra išsilenkę ir nesusideda idealiai kaip turėtų būti, nors žaidimą žaidžiu pirmą kartą.

Priklausomybė nuo kalbos. Kaip ir Last Will, realiai, kaip visuose šito dizainerio žaidimuose yra milijonas simbolių ir šis žaidimas yra visiškai nepriklausomas nuo kalbos. Bet žaidime nėra paruoštukų žaidėjams ir visi simboliai yra paaiškinti tik ant taisyklių nugarėlės, čia teksto gana daug. Taigi, pirmieji žaidimai dėl to bus sudėtingi ir lėti, bet išmokus galima žaisti be problemų.

Sėkmės įtaka žaidime. Žaidimo esmė surinkti kiek galima daugiau kortų ir kortų kritimo eilė automatiškai yra sėkmė. Tačiau yra vienas dalykas, kuris mažina sėkmės įtaką – dviejų lygių kortos. Taigi, kortos ketvirtame ir penktame raunduose visuomet bus geresnės nei pirmuose trijuose. Aš sakyčiau, kad žaidėjo eilė žaidime turi didesnę įtaką rezultatui nei sėkmė.

Taigi, pabandykime apibendrinti. Žaidžiant su dviem lentomis žaidimas nėra labai sudėtingas, sakyčiau vidutiniškas. Ir jūs neturėtumėte žaisti su trimis. Palikite tai profesionaliems kaskadininkams. Žaidėjai blokuoja vieni kitus užimdami įdarbinimo vietas, bet tiesioginio konflikto nėra. Temos nėra, žaidimas grynai mechaninis. Bendrai paėmus, žaidimas yra visiškai vidutiniškas, užmirštamas, neturintis nieko unikalaus ar įdomaus.

Žaidimo trukmė: 90-150min.

Žaidėjų skaičius: 2-5.

Sudėtingumas: 3.25 (labai sudėtingas).

Sukūrimo metai: 2015

Žaidimo kalba: anglų.

Žaidimo kategorija: įdarbinimas, kortų rinkimas, rankos valdymas.

Brukštelk žinutę

Komentarai(0)