Stalo žaidimas. Bang!

Alias mano nuomone nėra stalo žaidimas. Tai yra antras kortų žaidimas aprašomas mano svetainėje ir tai yra artimiausias dalykas ką rasite vakarėlių žaidimui pas mane.

Bang! žaidimas remiasi laukinių vakarų tema. Šerifas su grupe pavaduotojų turi įvesti tvarką miestelyje, Banditai nori siautėti, o Pretendentas nori tapti naujuoju šerifu. Kadangi yra trys grupės yra trys pergalės sąlygos. Norint laimėti šerifui ir jo pavaduotojams, reikia nugalėti visus banditus ir pretendentą. Beje, šerifui žuvus, žaidimas baigiasi.

Norint laimėti banditams reikia nugalėti šerifą. Jeigu banditai veiktų koordinuotai, tai nugalėti šerifą nebūtų sunku. Beje, žaidėjas, kuris nužudo banditą, gauna tris kortas, kas suteikia neblogą motyvaciją žudyti banditus. Iš mano patirties, banditai nėra labai koordinuoti.

Norint laimėti pretendentui, reikia likti paskutiniam gyvam žaidime, kitaip sakant, žaidimo galia turi likti šerifas bei pretendentas ir pretendentas turi laimėti dvikovą. Teoriškai tai yra įmanoma, praktiškai labai sunku.

Kaip jau minėjau, tai kortų žaidimas, čia yra tikrai labai daug kortų: 7 profesijų kortelės, 16 personažų kortelių, 80 veiksmo kortelių. Veiksmo kortelės yra skirstomos į dvi grupes: mėlynas bei rudas. Mėlynų kortelių pavydžiai: visi ginklai, dinamitas, mustangas, kalėjimas. Rudų kortelių pavyzdžiai: parduotuvė, alus, šūvis, nepataikymas, indėnai.

Žaidimo pradžioje žaidėjai gauna vieną profesijos kortelę, vieną personažo kortelę ir tiek veiksmo kortelių kiek gyvybių turi. Gyvybių skaičių nustato personažo kortelė. Daugelis personažų turi keturias gyvybes, keletas turi – tris. Šerifas gauna papildomai vieną gyvybę.

Šerifas turi atversti savo profesiją, visi kiti žaidėjai laiko savo profesijas paslėptas ir gali meluoti apie tai kokią profesiją išsitraukė. Šerifas pradeda žaidimą, paimdamas dvi kortas iš krūvos. Žaidėjas gali įvykdyti kiek nori veiksmo kortų, savo ėjimo pabaigoje jis turi turėti rankoje tiek kortų kiek gyvybių. Įdomi detalė, kad mažėjant gyvybių skaičiui, žmogus rankoje turi pasilikti mažiau kortų.

Kita įdomi detalė, yra tai, kad negali šaudyti į ką nori, į ką gali šauti priklauso nuo tavo ginklo galingumo. Visi žaidimą pradeda su ginklu, kuris gali šaudyti atstumu vienas, kitaip sakant į savo kaimynus, tačiau žaidimo eigoje gali įsigyti ginklą, kuris šaudo atstumu 5, nesu tikras ar žaidime gali susidaryti tokia situacija, kurio tokio galingo ginklo reikia.

Mėlynos kortos dedamos ant žaidėjo lentos. Kaip jau galėjote suprasti, ginklai reikalingi, tam kad galima šaudyti toliau nei tik gretimą žaidėją. Kiekvienas žaidėjas gali turėti tik vieną ginklą. Mustangas prideda 1 prie atstumo, kas reiškia, kad tu gali šauti į kaimyną, nes tau atstumas bus vienas, tačiau kaimynui atstumas bus du, todėl norėdamas šauti į tave, kaimynas turi turėti gerą ginklą, šaudantį bent jau atstumu du. Beje, negalima joti ant dviejų mustangų iš karto.

Rudomis kortomis taikomi kiti žaidėjai. Per ėjimą žaidėjas gali išmeti tik vieną šūvio kortą. Tai, aišku, galima apeiti. Yra specialus ginklas, kuris leidžia panaudoti daug šūvio kortų, taip pat vienas personažas turi tokią savybę.

Apeiti tą galima ir kitaip. Pavyzdžiui Dvikovos korta leidžia iškviesti bet kurį žaidėją, nepriklausomai nuo atstumo į dvikovą. Žaidėjas, kuriam pirmam pasibaigia šūvio kortos pralaimi dvikovą ir praranda vieną gyvybę. Korta Gatling (kaip lietuviškai išversti?), leidžia šauti iš karto į visus žaidėjus ir jų galima panaudoti kiek nori. Ir galiausiai galima panaudoti Indėnų kortą, kuri taip pat užpuola visus žaidėjus. Jūs paklausite, koks skirtumas tarp Gatling ir Indėnų kortų? Indėnų atveju jus išgelbės šūvio korta, Gatling – nepataikymo korta.

Visos žaidimų kortos yra pažymėtos klasikinių kortų kaladžių simboliais t. y. širdžių dešimt, vynų valetas ir t.t.

Pakalbėkime apie gerus žaidimo dalykus. Jeigu žaidžiant Puerto Rico, kas nors užsimano papasakoti apie filmą, kurį žiūrėjo praėjusią savaitę, aš daugiau su tuo žmogum, nežaisiu Puerto Rico. Puerto Rico yra rimtas žaidimas ir aš noriu, kad žmonės žaidžiantys kartu su manimi, žaidimą priimtų rimtai. Kaip jau minėjau pradžioje, tai yra vakarėlių žaidimas, kas reiškia, jog man nesvarbu, jeigu žaidimo eigoje kas nors pradeda pasakoti savo nuotykius ir žaidimas laikinai sustoja, po to vėl grįžta į savo eigą. Tai nėra žaidimas, kurį reiktų priimti rimtai. Kaip galima žaidimą priimti rimtai, kai žaidėjas sako: „I’ll bang you“? Šiame žaidime buvo tikrai daug juoko.

Dinamito korta yra nuostabiausias dalykas šitame žaidime. Dinamitas sprogsta tuomet, kai ištrauki vynų kortą tarp dviejų ir devynių, kitaip sakant tikimybė yra nedidelė. Dinamitas, gali prasisukti tris ratus kol sprogs ir niekada negali žinoti pas ką, gali būti, jog pas žmogų, kuris išmetė tą kortą. Tai suteikia papildomos įtampos bei smagumo žaidimui.

Šį žaidimą galima žaisti nuo keturių iki septinių žaidėjų, tai yra daug. Aš nežinau kito žaidimo, kurį gali žaisti septini žaidėjai. Kita vertus, daugelis vakarėlių žaidimų palaiko didelį žaidėjų skaičių.

Dabar pakalbėkime apie blogus dalykus.

Kalėjimo korta gali būti panaudota prieš bet kurį žaidėją išskyrus šerifą ir reiškia, jog praleidi ėjimą (yra pabėgimo sąlygos). Tematiškai šita korta yra labai teisinga, bet emociškai yra tikras žudikas. Tarkim, tave kas nors pasodino į kalėjimą pirmame rate, tiesiog sėdi ir nieko negali daryti. Tave sėdinti kalėjime gali vis tiek užpulti ir tu negali gerti alaus (savaime suprantama), kad atstatytum savo gyvybes. Einant antram žaidimo ratui, tas pats arba kitas žaidėjas tave vėl gali pasodinti į kalėjimą. Teoriškai gali mirti kalėjime, nepadaręs nei vieno ėjimo.

Žaidėjas, kuris miršta, pasitraukia iš žaidimo, ką daryti tuomet? Priešingai nei Love letter, šis žaidimas nėra greitas. Priklausomai nuo sėkmės traukiant kortas, žaidimas gali užsitęsti dar valandą, jeigu tu buvai pirmasis, kuris žuvo. Ar tu turėtum eiti namo? O jeigu žaidžiama tavo namuose, kur tuomet eiti?

Taisyklės, nedaugžodžiauja. Kai kurių profesijų specialiųjų galių, mes tiesiog nesupratome kaip naudoti. Nesu tikras ar visas kortas žaidėme teisingai, nes trūksta pavyzdžių, todėl reikėjo sugalvoti sprendimą on the fly

Apibendrinant, žaidimas suteikė daug teigiamų emocijų man, bet aš jame matau per daug trūkumų, kad rekomenduočiau jums.

Žaidimo trukmė: 30-60 min.

Žaidėjų skaičius: 4-7.

Žaidimo kalba: italų, anglų.

Žaidimo kategorija: vakarėlių, kovos.

Brukštelk žinutę