Stalo žaidimas. Chronicles of Crime: 2400

Tai yra pirmasis žaidimas mano kolekcijoje, kurio negalima žaisti be programėlės telefone. Man buvo labai smalsu ar telefonų programėlės padeda stalo žaidimams ar trukdo. Taigi, nusprendžiau sužinoti įsigydamas šį žaidimą.

Šis žaidimas yra trečioji amžių trilogijos dalis, kurią sudaro: 1400, 1900 ir 2400. Savo ruožtu amžių trilogija yra Chronicles of Crime sistemos, kurioje yra žaidimas Chronicles of Crime pavadinimų bei jo praplėtimai, dalis. Naujausias žaidimas šitoje sistemoje yra Kids Chronicles.

Kaip galite nuspėti iš pavadinimo, tai yra detektyvinis žaidimas. Aš anksčiau išbandžiau MicroMacro pirmą ir antrą dalis bei Sherlock Holmes Consulting Detective: The Baker Street Irregulars.

Šio žaidimo tema kaip galite nuspėti iš pavadinimo yra artima Blade runner. Žaidimo metu reikia tirti nusikaltimus atliekant tyrimą tiek realybėje, tiek virtualioje erdvėje. Žaidimas ateina su keturiomis bylomis. Tai didelis nusivylimas palyginus su kitais žaidimais. Sherlock Holmes Consulting Detective turi 10 bylų, o MicroMacro net 16.

Nors žaidimui reikia programėlės, tačiau nei ant dėžutės, nei taisyklių knygutėje nėra QR kodo, kaip rasti greitai oficialią programėlę. Pagalvotum, kad žaidime kuriame reikia skenuoti daug QR kodų, bent jau šitą dalyką žaidimo kūrėjai įdėtų. Beje, programėlė yra Chronicles of Crime t. y. nors žaidimų dėžutės parsiduoda atskirai, visiems jiems yra viena programėlė.

Instrukcijose sakoma, kad parsisiuntus programėlę daugiau interneto nereikės. Tai yra nevisai tiesa, nes kiekvieną bylą reikia parsisiųsti atskirai. Kai parsisiuntėte visas bylas, kurias norite žaisti, tuomet jau tikrai nereikia interneto.

Žaidimą sudaro trijų dydžių kortos su QR kodais. Didžiausios kortos yra lokacijos. Kadangi tai yra 2400, tai lokacijos yra ir realybėje, ir internete. Įdomus sprendimas, kad lokacijų kortos yra dvipusės, kas reiškia, kad jeigu žaidime yra pusė A, tuomet tikrai nebus pusės B. Į lokacijas galima nuvykti, bet apie jas negalima kalbėti.

Normalių kortų dydžio yra žmonių/veidų rinkinys. Žaidime yra trys istorijos: Tutorial, Underworld Rhapsody, The Endgame. Tie patys veidai skirtingose istorijose reiškia skirtingus žmones.

Mažos kortelės yra trijų rūšių. Implantai – 4 kortos su krumpliaračio simboliu. Nei viename žaidime neturėsite visų implantų, kiekvienai misijai jų derinys skiriasi. Įkalčiai - pažymėti padidinimo stiklu ir jų yra daugiausiai. Kadangi visos istorijos yra susijusios su nusikaltimais, tai visose vietose rasite kraujo, bet beveik niekada neapsimoka jo imti. Galbūt aš esu nepastabus, bet nei vienoje nusikaltimo vietoje nepamačiau žaidimų ar papuošalų. Vienoje vietoje mačiau augalus, bet net nekilo mintis patikrinti ką jie reiškia. Kitaip sakant yra įkalčių kortelių, kurių egzistavimo aš nesuprantu. Yra įkalčių kortelė, kuri vadinasi „laidai“, nuskenuoji ją ir tuomet programėlė tau sako: ne, čia kybernetika. Aš esu tikras, kad vienoje nusikaltimo vietoje mačiau popierių, bet nuskenavimus programėlė sako: tokio dalyko nusikaltimo vietoje nėra. Kitaip sakant tai ką jūs matote nusikaltimo vietoje, nebūtinai yra tai ką programėlė nori, kad jūs matytumėte.

Paskutinė grupė mažų kortų yra vadinamos „specialios“ kortos, jų yra penkiolika ir jos pažymėtos žvaigždute. Iš principo tai yra įkalčiai, kurių nepamatysite nusikaltimo vietoje, bet apie juos sužinosite kalbėdami su žmonėmis.

Visos istorijos remiasi tuo pačiu principu. Pagrindinė veikėja gauna pagalbos šauksmą. Nuvyksta į įvykio vietą. Ten būna žmogus, kuris duoda užduotį bei nusikaltimo vieta. Jeigu žmogus nenori kalbėti, tai geriausiai apžiūrėti nusikaltimo vietą. Nusikaltimo vieta yra iš principo 3D kambarys, kurį galima apžiūrėti iš visų pusių, taip pat pasižiūrėti į lubas ar grindis, nors iš principo reikia darytis ratu, o ne aukštyn žemyn. Žaidimas duoda daugiau nei pakankamai laiko apžiūrėti įvykio vietą, todėl nemanau, kad verta žiūrėti antrą kartą, nors aš taip keletą kartų dariau. Aš žaidžiau vienas, todėl negaliu komentuoti kokia yra šitos vietos patirtis žaidžiant grupėje.

Kai kuriose misijoje pagrindinė veikėja gauna implantą pavadinimu sniffer. Tai yra labai įdomus prietaisas, kurį įjungus galima apžiūrėti įvykio vietą kitoje spalvoje. Žiūrint įvykio vietą su sniffer tereikia įsiminti įkalčių kodus, kuriuos programa pasiūlo. Dažniausiai bus du kodai.

Apžiūrėjus įvykio vietą reikia susirinkti įkalčius. T.y. paimti kortą, kurią galvojai, kad matei nusikaltimo vietoje pavyzdžiui šaunamieji ginklai ir tuomet nuskenuoti QR kodą. Programa pasakys ar jūs esate teisus ar ne.

Surinkus įkalčius reikia apklausti užduoties davėją ką jis žino apie rastus įkalčius. Tai padaroma nuskenuojant užduoties davėjo QR kodą ir tuomet skenuojant įkalčių QR kodus. Kiekvienas skenavimas kainuoja 5 minutes žaidimo laiko. Šitaip kamantinėjant personažus sužinosite daugiau apie susijusius žmones bei kitas lokacijas. Kai nebesugalvosite ko klausti, keliaukite į kitą lokalizaciją. Dar nepaminėjau, kad keliavimas daromas skenuojant lokacijos QR kodą ir kainuoja 20 minučių žaidimo laiko.

Jeigu nežinote, kokio nors žmogaus lokacijos, tuomet galite paklausti savo padėjėjos varnos. Jinai 50% atvejų žino adresus.

Ir principe taip žaidžiate, kol sugalvojate, kad išsprendėte bylą arba kaip aš: kol baigiasi užduoties laikas. Kai norite išspręsti bylą reikia grįžti į pagrindinę užduoties gavimo vietą ir atsakyti į ~5 klausimus. Atsakymai, savaime suprantama, yra nuskenuoti QR kodą. Tai gali būti žmogus, įkaltis ar lokacija, kitaip sakant viskas, kas turi QR kodą.

Pakalbėkime apie implantus. Jau minėjau snifferį, labai fainas implantas, bet su juo galima tikrinti tik nusikaltimo vietas, kurių vienoje misijoje dažniausiai būna dvi, taigi, juo naudositės retai.

Kitas implantas yra apsimetėlis. Irgi labai smagus dalykas, jis leidžia apsimesti kitu žmogumi prieš robotus ir kompiuterius. Dalykas, kuris erzina, kad jis gali atsiminti tik vieno žmogaus bio informaciją. Kadangi, jis tinka tik prieš robotus, tai irgi naudosite retai.

Trečias implantas yra analizatorius. Iš pradžių aš jį naudojau ant kiekvieno žmogaus, bet tai yra laiko ir energijos švaistymas. Jis realiai naudingas buvo du kartus per visas misijas, kai davė vieną papildomą įkaltį kiekvienu atveju. Pirmasis panaudojimo atvejis buvo Tutorial misijoje, apie antrą nesakysiu, kad nesugadinčiau jums įspūdžiu.

Ketvirtas implantas yra ginklas. Kaip ir kitų implantų jo nereikia naudoti dažnai. Vienas panaudojimo atvejis yra, kai reikia apginti kitą žmogų. Kitas panaudojimo atvejis yra koks nors personažas jums duoda užuomina. Patikėkit manim, jūs suprasite tą užuominą. Visais kitais atvejais ginklo naudoti nerekomenduotina.

Norint panaudoti implantą, reikia turėti Bio energijos. Vienas implantas sunaudoja 20% energijos. Pasikrauti galima tik namie ir tai jums kainuoja 1h žaidimo laiko. Brangus malonumas.

Varna priešingai nei implantai nenaudoja bioenergijos. Naudotis ja tai tas pats kas bendrauti su žmogumi t. y. kiekvienas klausimas kainuoja 5 minutes žaidimo laiko. Kaip ir visi implantai, varna dažniausiai yra bevertė.

Pakalbėkime apie komponentus. Žaidimas turi tikrai gerą dėkliuką, ne tai kad žaidimui sudarytam tik iš kortų reikia tokio dėkliuko, bet jis yra.

Žaidimas turi popierinį kilimėlį pasidėti implantams. Visiškai niekam nereikalingas. Niekada nenaudojau. Žaidimas turi didelį popierinį kilimėlį pasidėti įkalčiams. Ar jis reikalingas? Aš nežinau. Aš jį naudojau, bet aš galiu sugalvoti būdą kaip apsieiti be jo.

Žaidimo lokacijų piešiniai atrodo nerealiai ir žaidimo metu, aš į jas niekada nežiūrėjau. Žmonių veidai yra tematiški ir kadangi, su jais nuolatos reikia kalbėtis, tai jie įsimena. Šiek tiek būna keista, kai pereini nuo vienos misijos prie kitos ir tas pats veidas jau turi kitą vaidmenį.

Dėžutė yra bereikalingai didelė. Didesnė nei Carcassonne. Norėtųsi, kad žaidimas būtų Point Salad dėžutės dydžio. Jeigu tie bereikalingi kilimėliai būtų per pus mažesnį, tai būtų galima padaryti be jokių problemų ir nemanau, kad nukentėtų žaidimo patirtis.

Pats svarbiausias klausimas: o kaip programėlė? Ech… Skanuoti QR kodus nusibodo dar žaidžiant tutorial misiją. Žaidžiant prie dirbtinės šviesos atsiranda tokie dalykai kaip šviesos atspindys, todėl žymiai geriau žaisti prie dienos šviesos. Aišku, aš nesakau, kad prie dienos šviesos visiškai nėra problemų, bet čia greičiausiai tik mano telefono niuansai.

Vienu metu kažkaip sugebėjau pasiekti -40 bioenergijos. Tai neturėtų būti galima. Kartais nori nuo vieno žmogaus pereiti prie kito, bet pamiršti paspausti pokalbio pabaigimo mygtuką, todėl iššvaistai papildomas penkias minutes. Lygiai tas pats yra su implantais, kartais nori naudoti implantą, bet vietoj to nuskenuoji pokalbio metu ir iššvaistai papildomą laiką. Aš sakyčiau, kad apie 10% mano viso sugaišto laiko buvo iššvaistyta netyčia.

Kartais nuskenuoji QR kodą ir galvoji: o dieve, vėl tą tekstą skaityti. Nors būkim sąžiningi, čia yra gerokai mažiau skaitymo nei Sherlock Holmes Consulting Detective žaidime. Kadangi žaidžiau vienas, tai teksto skaitymas nėra problema, bet aš negaliu komentuoti kaip tai būtų žaidžiant grupėje. Jeigu jau yra programėlė, tai norėtųsi, kad skirtingi personažai kalbėtų skirtingais balsais. Bet to nėra.

Programėlė turi „History“ mygtuką, kur galima peržiūrėti visas interakcijas. Bet vietoj to, kad matytumėte tai kas yra naudinga, jūs matote viską t. y. kiekvieną beprasmį personažo pasisveikinimą. Žaidimo gale jūs turbūt turėsite apie 100 įrašų ir jeigu norėsite prisiminti, apie ką kalbėjote žaidimo viduryje, tai realiai neįmanoma. Kvaila funkcija.

Kas tikrai gerai su programėle, tai muzika. Aš manau, kad muzika tikrai sukuria tematišką atmosferą ir padeda geriau įsijausti į žaidimą.

Kiek programėlė naudoja energijos, čia priklausys nuo kiekvieno telefono, bet mano atveju viena partija nusodina 30% telefono, taigi, prieš žaisdami nepamirškite pasikrauti.

Ar aš jaučiuosi kaip detektyvas šitame žaidime? Atsakymas yra, deja, ne. Aš nesijaučiu, kad turėčiau daug kontrolės šitame žaidime. Tiesiog skanuoju QR kodus ir kartais pasiseka, kartais ne. Kartais nori užduoti kokį nors protingą klausimą, bet nuskenuoji įkalčio ar žmogaus kodą ir personažas pasako, kad nieko nėra girdėjęs apie tokį daiktą ar žmogų. Jeigu žmogus nenori su tavim bendrauti taip, kaip tu įsivaizduoji, kad jis turėtų bendrauti, tai nieko negali padaryti. Aš manau, kad žaidime Sherlock Holmes Consulting Detective jautiesi labiau kaip detektyvas ir turi daugiau pasitelkti smegenis nei čia.

Ar reikia žaisti kitus šitos serijos žaidimus prieš žaidžiant šitą? Taip, bet. Yra geras Tutorial, bet, jeigu tai yra pirma patirtis su šita sistema, tai nelabai padeda. Reikia vienos, dviejų misijų, kad suprastum, kaip sistema veikia ir atsižvelgiant į tai, kad iš viso yra tik keturios misijos… Kitaip sakant, žmonės, kurie yra žaidę šitos sistemos žaidimus turės daugiau smagumo, nei tie, kurie nėra žaidę. Bet tai nereiškia, kad negalima pradėti nuo šito žaidimo. Galite pradėti nuo šito žaidimo ir tuomet pereiti prie kitų. Nesvarbu nuo kurio žaidimo pradėsite, jums vis tiek reikės perprasti sistemą.

Ar aš žaisiu kitus šitos sistemos žaidimus? Atsakymas yra ne.

Ką aš manau apie stalo žaidimus su programėlėmis? Aš vis dar neturiu stiprios nuomonės, norėčiau pabandyti kitokio tipo žaidimą. Šis žaidimas manęs tikrai neatbaidė nuo žaidimų su programėlėmis, bet taip pat ir neįtikino, kad jos pageriną patirtį. Savaime suprantama, QR kodų skanavimo patirtį galima patirti tik turint telefoną rankose, bet yra kitokie būdai sukurti detektyvinę istoriją be telefono.

SPOILERIAI

Iki šiol kalbėjau abstrakčiai apie žaidimą ir jo bruožus, bet jeigu skaitote ne pirmą mano apžvalgą, tai žinote, kad aš negaliu nepakalbėti apie misijas šiek tiek detaliau. Jeigu dar nežaidėte žaidimo, laikas nustoti skaityti, nes tai gali sugadinti jūsų patirtį. Kita vertus, jeigu įstrigote ir jums reikia pagalbos, galbūt ją rasite žemiau.

Nulinė misija - Tutorial. Buvo pavogtas krovinys, reikia surasti kur yra krovinys, kas yra žudikas ir kas yra pirkėjas. Užtrukau vieną valandą ir buvau ant beviltiškumo ribos. Jeigu būtų mygtukas „Pasiduoti“ bučiau jį paspaudęs, bet tokio mygtuko nebuvo, todėl bandžiau toliau. Misiją išsprendžiau per 7h 55m žaidimo laiko ir surinkau 130/100 taškų.

Žaidimas nusiunčia tave iš karto į nusikaltimo vietą ir liepia ją apžiūrėti. Apžiūrėjus reikia surasti įkalčius. Šitoje vietoje yra geras dalykas, kad jeigu pavyzdžiui paimi nr36 ir įsivaizduoji, kad matai dėžes, žaidimas tave pataiso ir sako, kad matai nr21 – kibernetiką. Ir taip yra ne tik su šita kortele, bet ir su kitomis. Suradus įkalčius žaidimas liepia apklausti įtariamuosius. Kas yra visiškas laiko švaistymas, nes įtariamieji nieko naudingo nepasako. Apžiūrėjau vietą tris kartus. Apklausiau įtariamuosius bent du kartus ir nežinojau ką toliau daryti, todėl nusprendžiau keliauti į žmogus, kuris davė užduotį ofisą. Atvykus į ofisą jis davė implantą, kuris turėtų padėti išspręsti užduotį. Tai mane labai sunervino, kodėl negalėjo duoti iš karto?

Kai gaunate implantą prasideda tikrasis bylos sprendimas. Aišku, reikia vykti į nusikaltimo vietą, apklausti įtariamuosius, tuomet gaunate nukreipimą į virtualią erdvę, kurioje draugas nukreipia jus į kitą virtualią erdvę. Dabar, jeigu užduosite teisingus klausimus programai nr32, galite išspręsti bylą. Aš neuždaviau, todėl dar pasivaikščiojau ratais, pasikalbėjau su žmonėmis be reikalo ir tuomet, antrą kartą prisijungęs prie virtualios erdvės, gavau draugo pasiūlymą kokį reikia užduoti teisingą klausimą. Ir sprendimas paaiškėjo iš karto.

Man patinka, kai žaidimai suteikia teigiamas emocijas, bet šitas žaidimas tikrai tokių nesuteikė ir tai buvo tik Tutorial misija! Kas bus toliau?

Pirma misija - Underworld Rhapsody: Icarus descends. Skaitosi lengva. Pirmą kartą žaisdamas sugaišau 1.5h ir surinkau 19/100 taškų. Situacija yra paprasta. Sąvartyne nužudytas korporacijos apsauginis ir vienas banditas. Reikia surasti įkalčių, kad apsauginis buvo korumpuotas, jeigu nespėsi, tuomet kils karas tarp apsauginių ir banditų. Kaip galite suprasti aš nespėjau. Žaidime yra 7 dvipusės lokacijos ir visos jos yra panaudotos.

Iš pradžių atrodo viskas paprasta. Apžiūri incidento vietą, pakalbi su užsakovu. Jis duoda pasiūlymą kur nueiti toliau. Kažkur per vidurį žaidimo gauni pasiūlymą prisijungti į virtualią erdvę, kur kaip ir Tutorial misijoje gauni naują įrankį ir turi iš naujo apžiūrėti incidento vietą. Beje, šitoje misijoje yra dvi vietos kurias galima apieškoti. Geras dalykas Tutorial misijoje, kad nurodė, kiek įkalčių reikia rasti. Čia nerodo ir man to labai trūksta.

Ką aš išsiaiškinau: BelCor gamina nelegalius narkotikus, kurie padaro žmones stipresniais. Aš netgi radau dėžę narkotikų. Aš taip pat radau pavogtą mikroschemą, bet nemoku jos atkoduoti ir nežinau kas sutiktų ją atkoduoti. Ir čia baigėsi mano laikas.

Žaisdamas antrą kartą sugaišau 1h 10m ir surinkau 92/100 taškų. Mano problema šį kartą buvo, kad aš pamiršau atkoduoti Core, kai jį gavau.

Misijos pradžioje pasako, kad reikia pasirinkti kuriam iš dviejų apsauginių norite įteikti įkalčius. Žaisdamas pirmą kartą klausinėjau visų, kuris iš dviejų apsauginių yra korumpuotas. Žaisdamas antrą kartą to nedariau, nes jau buvau susidaręs nuomonę pirmą kartą.

Norint išspręsti bylą reikia surasti vaikiną nr24. Yra du būdai, kaip galima surasti vaikiną. Vienas gauti informaciją iš gaujos vadės nr13, bet jinai tikrai nėra draugiška ir nelabai nori dalintis informacija. Antras būdas yra pasikalbėti su nr33 virtualioje erdvėje. Su nr33 galima pasikalbėti tik tuo atveju, jeigu turite Ikarus, žvaigždutė 01. Ir aš neatsimenu kaip jį gavau. Vaikinas nr24 yra bylos sprendimas. Vaikinas turi Core, bet jis gali būti sekamas BelCor ir todėl reikia jį atjungti. Aš nežinojau kaip atjungti ir man tai buvo sunkiausia dalis. Aš galvojau, kad reikia surasti kokį nors specialų raktą ar kodą, bet pasirodo užtenka tik nušauti elektriniu implantu, kurį gaunate prieš pradėdami žaidimą.

Šitai misijai įveikti yra skiriama 24h žaidimo laiko. Kaip jau minėjau pirmą kartą aš nespėjau, antrą kartą aš sugaišau 18h žaidimo laiko. Kitaip sakant visas mano sprendimo laikas būtų 42h žaidimo laiko. Aišku, žaisdamas antrą kartą turėjau aplankyti tas pačias lokacijas, todėl manau, jog būčiau realiai suradęs sprendimą per kokias 30-36h žaidimo laiko. Ir tai yra lengvo sudėtingumo misija. Tai kaip tuomet atrodo vidutinio sudėtingumo misijos?

Tai yra vienintelė misiją, kurią žaidžiau du kartus.

Antroji misija - Underworld Rapsody: Ariadne’s Fate. Užtrukau 2h 20m. Surinkau 75/100 taškų. Tiesa pasakius, sekėsi labai neblogai. Gale pradėjau vaikščioti ratais. Jau buvau priėjęs momentą, kai žudikas prisipažins ir baigėsi laikas. Dėl to, kad žudikas neprisipažino, taip ir nesužinojau kodėl ji taip padarė. Turiu prisipažinti, kad šita misija man patiko, greičiausiai, todėl kad man sekėsi ir nebuvo tokių momentų kur visiškai nežinau ką daryti. Aš tikrai nesakyčiau, kad šita misija yra sunkesnė nei pirmoji. Kaip ir pirmos misijos atveju buvo panaudotos visos 7 kortelės, tačiau šį kartą daugiau veiksmo virtualioje erdvėje, nei realybėje. Vienas dalykas kas mane erzina, tai žmogus ateina pas tave, nes nori ką nors tau pasakyti, bet nepasako, jeigu neužduoti teisingų klausimų t. y. nenuskenuoji teisingos kortelės QR kodo. Filmuose visuomet žmonės, kurie nori kalbėti pasako ir pagrindiniam detektyvui nereikia spėlioti ką norėjo žmogus pasakyti.

Trečioji misija - Underworld Rapsody: The lament for Orpheus. Užtrukau 1h 50m. Surinkau 92/100 taškų. Istorija man patiko, nes sekėsi. Žaidimo gale net nežinojau ko dar ieškau, tiesiog sukau ratus ir tiek. Kitaip sakant, galėjau baigti anksčiau. Iš visų klausimų, neatsakiau tik į vieną: kas nužudė Orpheus. Įdomu, tai kad nelabai turiu ką papasakoti apie tyrimo eigą, nes jis buvo nuobodus? Neįsimenantis? Lengvas?

Ketvirtoji misija – The Endgame užtrukau 1.5h surinkau 50/100 taškų. Neatspėjau, kas paviešino BelCor AI programos kodą. Neatspėjau kas atskleidė prisijungimus prie dirižablio. Neatspėjau kas valdė Serge nr12 robotą.

Šitoje misijoje reikia surasti kas nužudė BelCor AI direktorių. Ką padariau blogai: nukautavau Serge nr12 robotą, nereikėjo to daryti; du kartus bandžiau prieiti prie voro nr40, tai kainavo man labai daug laiko. Prie voro reikia eiti tik tuomet, kai turite virusą – žvaigždutė 15.

Ką padariau gerai: išgelbėjau nr09.

Aš nespėjau sudalyvauti gyvoje dirižablio prezentacijoje nors ir gavau bilietą. Aš nežinau tai yra gerai ar blogai. Galbūt istorija būtų šiek tiek kitokia. O galbūt tai yra neįmanomas dalykas.

Pabandykim apibendrinti. Ar žaidimas vertas kainos? Už žaidimą mokėjau 22 eurus ir praleidau šiek tiek daugiau nei 9 valandas, kas gaunasi, kad valanda pramogos man kainavo šiek tiek mažiau nei 2.5 euro. Nemanau, kad galite rasti pigesnį pasiūlymą. Ar man ta pramoga patiko? Sakyčiau mano patirtis svyruoja nuo nepatiko iki šiek tiek patiko, skirtingos misijos sukėlė skirtingus jausmus. Ko man truko? Kontrolės, strategijos, galvosūkių.

Jeigu esate šitos sistemos fanas, neabejoju, kad jau esate žaidęs šitą žaidimą. Jeigu esate detektyvinių žaidimų fanas, ar verta pirkti? Aš manau, kad taip, bet negarantuoju, kad jums patiks.

Jeigu nesate detektyvinių žaidimų fanas, ar verta pirkti? Aš nežinau, šis žaidimas yra visai kitoks, nei tai ką mes esame įpratę vadinti stalo žaidimu. Jeigu mėgstate solo žaidimus, tai pabandykite. Jeigu mėgstate klasikinius euro kategorijos žaidimus, tai galbūt geriau šito žaidimo vengti.

Žaidimo trukmė: 90-180min.

Žaidėjų skaičius: 1-4.

Sudėtingumas: 2.00 (nesudėtingas).

Sukūrimo metai: 2021

Žaidimo kalba: anglų.

Žaidimo kategorija: detektyvas, nuotykiai, su programėle.

Brukštelk žinutę

Komentarai(0)