Mano šeštasis dešimtukas

Kas tam tikrą laiko tarpą aš sudarau stalo žaidimų dešimtuką. Šitam rinkiniui galioja tik viena taisyklė: praėjo nemažiau nei du metai nuo recenzijos publikavimo. Jeigu jums kyla klausimas, tai, taip recenzijos yra publikuojamos tik tų žaidimų, kuriuos aš įsigijau. Taip, šeštasis dešimtukas reiškia, kad baigę šitą tekstą busime apžvelgę 60 stalo žaidimų. Jeigu įdomu, taip pat galite pasiskaityti penktą dešimtuką.

51) Cubitos yra dizainerio John D Clair žaidimas. Šis dizaineris taip pat sukūrė Space base, žaidimą, kuris nuolatos patenka į mano metų top[*]. Taigi, turėjau didelių lūkesčių žaidimui. Realybėje tie lūkesčiai nepasiteisino. Žaidimas turėjo įdomių idėjų, bet niekas nenorėjo jo su manim žaisti. Žaidimo idėja, kad riti kauliukus ir darai ką jie sako. Žaidimas turi be proto daug kauliukų, nesu matęs kito žaidimo, kuris turėtų tiek daug kauliukų. Žaidimo metu reikia pirkti naujus kauliukus ir nuo to ką perki kiekviena partija bus vis kitokia. Deja, kiekvienas kauliukas ateina su savo taisyklėmis. Tai buvo per daug taisyklių žaidimui, kuris turėtų būti lenktynės. Žaidimas paliko mano kolekciją.

52) Yinsh – tai yra geriausias žaidimas dviem mano kolekcijoje. Iki šio žaidimo įsigijimo titulas priklausė žaidimui Onitama. Didžiausias žaidimo trūkumas, kad jo dėžė yra tokio paties dydžio kaip Ticket to Ride: Europe, dėl ko jį žaidžiu rečiau nei norėčiau. Jeigu jums patinka šaškių tipo žaidimai, būtinai pabandykite.

53) Targi – vienintelis įdarbinimo tipo žaidimas, kurį aš žinau. Žmonės jį giria kaip vieną iš geriausių žaidimų dviem, deja, aš nesuprantu kodėl. Man pasirodė, kad žaidime yra tik viena strategija norint laimėti ir ją įgyvendinti nėra taip sudėtinga. Kadangi, kortos krenta atsitiktinai, tai kas laimės tu ar priešininkas priklauso nuo sėkmės, nebent priešininkas yra nekompetentingas ar žaidžia pirmą kartą. Žaidimas paliko mano kolekciją.

54) Mint works – mane sužavėjo koks mažas yra šitas žaidimas, jis telpa į kišenę. Kita vertus šis žaidimas mažas ne tik dydžiu, todėl sužaidus kokius tris kartus nelabai norisi jį kartoti. Kaip ir matei viską ką jis gali pasiūlyti. Žaidimas paliko mano kolekciją.

55) Tak – tai yra brangiausias žaidimas dviem mano kolekcijoje. Jeigu būčiau palaukęs metus ar du būčiau galėjęs nusipirkti pigesnį leidimą. Nors leidimas yra labai brangus, aš negalėčiau pasakyti, kad komponentų kokybė geresnė nei vidutiniška… Po pirmų kelių pažaidimų žaidimas manęs nesužavėjo, bet aš jam daviau dar vieną šansą. Matot, šito žaidimo idėja yra tokia, kad kuo daugiau jį žaidi, tuo jis tampa geresnis. Norint laimėti žaidimą reikia sujungti du priešingus kraštus keliu. Kai abu žaidėjai yra nepatyrę, tai daugiau laimi dėl sėkmės, kito žaidėjo neatidumo, o ne dėl to, kad žaidi gerai strategiškai ir partijos būna labai trumpos maždaug 5 minutės. Kuo daugiau žaidi, tuo daugiau įgyji patirties, tuo labiau žaidimas darosi strateginis, kuo jis labiau strateginis, tuo labiau veža. Jeigu tai būtų vienintelis jūsų žaidimas, tai turbūt būtų geriausias jūsų žaidimas, bet kai aš turiu jų daug… Jis negauna reikiamo žaidimo kiekio. Šiuo metu žaidimas yra mano kolekcijoje, bet greičiausiai ateityje ją paliks.

56) Draftosaurus – tai yra fileris su dinozaurais. Vienintelis dalykas ką aš atsimenu apie žaidimą, kad jo taisyklių knygutė buvo šiaip sau… Kitaip sakant, labai vidutiniškas, užmirštamas žaidimas. Po tokio apibūdinimo jūsų nenustebins, kad šis žaidimas paliko mano kolekciją.

57) Chronicles of Crime: 2400 - tai yra pirmasis žaidimas mano kolekcijoje, kurio negalima žaisti be programėlės telefone. Tai taip pat pirmasis žaidimas iš serijos trys galvosūkiai vienoje dėžutėje, kuriuos žaidi vieną kartą ir po to žaidimą kam nors atiduodi.

Žaidimas turi unikalią idėją, kad viskas pažymėta QR kodais ir skenuodamas juos gali priversti žaidimo personažus kalbėti. Pavyzdžiui nuskenuoji rakto QR kodą ir valytojos QR kodą ir valytoja pasako viską ką žino apie tą raktą. Idėja tikrai įdomi, bet skanuoti QR kodus man nusibodo dar žaidžiant Tutorial… Pačios istorijos manęs irgi nelabai sužavėjo, atrodė, kad istorijos atsitinka tau, nei kad tu turi įtakos tam kas vyksta. Vienintelis geras dalykas – muzika.

Tai žaidimas, kurį sužaidi vieną kartą ir daugiau nekartoji. Nežinau, kodėl jis dar nepaliko mano kolekcijos, bet tikrai paliks artimiausiu metu.

58) Bruxelles 1897 – aš labai norėjau, kad šitas žaidimas man patiktų… Deja, žaidimas turi per daug taisyklių tam ką jis siekia padaryti. Žaidime tikrai yra įdomių idėjų, darbininkai yra kortos ir kas turi daugiausiai kortų tam tikroje eilutėje raundo gale gauna privalumą. Kas turi daugiausiai kortų mieste, patenka į kalėjimą. Bet… tiesiog per daug taisyklių. Žaidimas paliko mano kolekciją.

59) Cooper Island – tai yra optimizacijos galvosūkis, kuris mane žiauriai veža. Tai taip pat yra be proto sudėtingas žaidimas, todėl man sunku surasti su kuo šitą žaidimą žaisti. Šis žaidimas sako, kad gali žaisti 1-4 žaidėjai. Nesu žaidęs keturiese ir nenoriu. Nesu žaidęs trise, nežinau ar rasiu žmonių, bet tikrai norėčiau pabandyti. Esu žaidęs dviese ir tai yra idealus žaidimas dviese. Esu žaidęs vienas, bet solo variantas man nepatiko, man žymiai labiau patinka žaisti už du žaidėjus, nei solo. Ir taip esu žaidęs už du žaidėjus daugiau nei 10 kartų, ko nesu daręs su jokiu kitu žaidimu iki šiol.

Tai yra nerealus žaidimas, bet tuo pačiu aš jo niekam nerekomenduoju, nes jis yra be proto sudėtingas.

60) 6Ima! - yra seniausias žaidimas mano kolekcijoje, originaliai išleistas dar 1994 metais. Šitame žaidime yra daugiau sėkmės nei strategijos. Jeigu kortos nepakrito, tai nieko nepadarysi. Tai žaidimas, kuris žaidžiamas, kai pats nenori galvoti arba žmonės su kuriais žaidi nenori galvoti. Minimalus žaidėjų skaičius yra 4, bet su 6 smagiau… Didžiausias žaidimo minusas – jo trukmė. Norėtųsi, kad tai būtų fileris, bet pačiu idealiausiu atveju, žaidžiant su pačiais greičiausiais žaidėjais žaidimas užtruks pusę valandos. Žymiai realiau tikėtis, kad jis užtruks valandą ir kuo daugiau žaidėjų, tuo ilgiau žaidimas užtrunka. Ir jeigu jau žaidi valandą laiko, tai norisi sužaisti normalų žaidimą. Neskaitant to žaidimas turi vietą mano kolekcijoje specifinei auditorijai ir dėl to, kad užima nedaug vietos.

Apibendrinimas

Žaidimai, kurie paliko kolekciją: Cubitos, Targi, Mint works, Draftosaurus, Bruxelles 1897

Žaidimai, kurie vis dar yra: Yinsh, Tak, Chronicles of Crime: 2400, Cooper Island, 6Ima!.

Penktasis dešimtukas buvo tikrai ypatingas, o čia grįžtam į normą, kur maždaug pusė žaidimų paliko kolekciją ir pusė liko. Šitame dešimtuke yra net du man labai patinkantys žaidimai: Yinsh ir Cooper Island.

Brukštelk žinutę

Komentarai(0)